kas man patīk rudenī?

Vai esiet jau samierinājušās ar to, ka priekšā ir 6 drēgni mēneši? Nekas labāks par to, kas notiek šobrīd aiz loga. Es, laikam jau, ka esmu.

Un es arī esmu pielāgojusies tam kosmētikas ziņā.

IMG_3073

Oriflame Volum Blast mascara. Šo saņēmu no omītes, viņas draudzene izplata Oriflame un iedeva noprovēt tušu, kura veiksmīgā kārtā tika līdz manīm. Pirmais, kad uzkrāsoju, bija – WOW! Tik perfekti pagarina un atdala skropstas, bet tajā pašā laikā nekāda pārspīlējuma un ‘zirnekļu kājiņu’. Tagad, kad skropstas jau pieradušas, efekts vairs neliekas tāds, bet vienalga ļoti patīk.

Barry M nagulaka tonī Berry Cosmo. Burvīgs rudens tonis. Pasūtīju ASOSā, noturība nav tik laba, ka Orly, bet krāsa.. Baklažāns un burgundijs – tas vienkārši ir mans.

Essence izgaismojošās pērlītes no Cookies&Cream limitētās kolekcijas. Neesmu nekāds pērlīšu frīks, bet vienkārši skaisti izskatījās, tāpēc man vajadzēsja 🙂 Patīk, nerada pārāk uzkrītošus spīguļvaigus. Par noturību nemācēšu teikt, jo man šķiet, dienas beigās uz manas sejas nepaliek itin nekas 😀

NYX vaigu sārtums tonī Taupe. Par šo slavas dziesmas jau dzirdētas, to iespaidā arī iegādājos vasarā, bet tad biju iesauļojusies un neko uz maniem vaigiem neredzēju. Nu jau sāku izbalēt un tagad šis tonis lieliski izceļ vaigu kaulus.

Rimmel Kate kolekcijas ilgnoturīgā lūpu krāsa, tonis 30. Nuuu, jā, te man nav ko piebilst, kā tikai to, ka bez šīs lūpu krāsas neiztieku gandrīz ne dienas! Rudenī bez šī nu nekādīgi nevaru. Par ilgnoturību nav melots – šodien ar kādām lūpām uz darbu aizgāju, ar tādām, var teikt, arī atnācu. Miiinimāli bija padzisusi. Piebildīšu, ka pusdienas man izpalika, bet bulciņu gan apēdu. Šī noteikti ir mana lielākā rudens mīlestība.

Burberry Brit Rhythm. Sūtīju no serenity.lv. Atnāca 5 darba dienu laikā, cena priekš 90ml tilpuma (testera) vienkārši smieklīga. Noturība – lieliska. Smaržas aprakstīt tik smalki pa notīm es neprotu un tas man arī nešķiet vajadzīgs, tāpat ir jāpasmaržo dzīvē. Es šajās vienkārši iemīlējos no pirmā smaržojiena.

IMG_3075

Vēl man rudenī patīk baudīt mājas sajūtu, siltumu un skaistu smaržu. Šajā gadījumā Sicīliešu jasmīna eļļiņu, kuru mamma atsūtīja no Sicīlijas. Atgādina pagājušo gadu, kad viesojos pie mammas, tieši ziedēja jasmīns pie loga un tas smaržo pavisam citādāk nekā mūsējais.

IMG_20140919_145055

Un protams mīļais purniņš pie sāna 🙂

Kas Jums patīk rudenī? 

8 thoughts on “kas man patīk rudenī?

  1. Ar NYX vaigu sārtumu ieintriģēji, man piestāv rozā sārtumi, kas velk uz vēso toni, vai šis arī varētu derēt? Dikti violetīgi brūns bildē izskatās. Manās rudens sajūtās pašcepta ābolmaize, dzīvokļa izdekorēšana, tēja un miegs. :)))

    1. Ja godīgi, man šķiet, ka šis varētu piestāvēt jebkuram, galvenais, lai nav pārāk tumša sejas āda 🙂 Kad uzklāj, no rozīguma vai violetā toņa nav ne miņas.
      Jā, ābolmaizi arī gribētos, bet tas slinkums.. 🙂

  2. hmmmmm psskatiijos to lapu ar smarzhaam…es nespeeju noticeet un saprast kaa taadas cenas iespejamas… par barry m. manupraat vini iisti nav ieintereseeti uz ilgu nagu laku noturiiu, lakas ir leetas un daudz skaistu kraasu, noteikti taa doma ir peerc kaut visas un maini katru dienu…….. bet par laiku, rudens var buut I vien no skaostaakajiem gada laikiem, pat ar lietu un veeju…. uniqlo razho ultra light dawn jacinas, manuprat zem virsjakas ir lieliskas veejainaa aukstaa laikaa…iesaku

    1. Jā, cenas ir nereālas, bet vilties neliek 🙂
      Nu, barry M ir tādā pašā cenā kā Orly piemēram un ar tām par noturību sūdzēties nevarēja. Bet nu krāsiņas viņiem skaistas, jā 🙂
      Man rudens arī ir viens no mīļākajiem gadalaikiem, galvenais, lai nelīst 24/7.

Leave a Reply

