Neizbalēt rudenī jeb kuru paštonējošo?

IMG_3060

Klāt ir rudens (jēj!), bet diemžēl izpaliek tādi prieki kā gozēšanās saulē un bronzīga āda. Tām, kurām patīk būt iesauļotām cauru gadu, bet nepatīk apmeklēt solāriju, noteikti talkā nāks paštonējošie līdzekļi. Šodien par to, kādi ir man.

IMG_3062

šeit var arī redzēt pirmo trīs krēmu krāsu un konsistenci un manas saskrāpētās rokas.

ST. MORIZ instant self tanning lotion. Kā jau noprotams pēc nosaukuma, tas dod tūlītēja iedeguma efektu. Es šo esmu lietojusi tikai kājām vasaras sākumā, kad jāvelk svārki vai šorti, bet kājas galīgi bālas. Krāsu viņš piedod skaistu, bet visam ķermenim man bija bail to uzklāt, jo katru nepilnību var redzēt. Arī, ja ir kāds skrāpējums, tad paštonējošais to izceļ. Vēl, pie mazākās ūdens piekļuves (uzpil vai uzšļakstās ūdens un notek), paliek švikas. Arī pēc dušas mākslīgais iedegums nomazgājas. Ieteicams uzklāt ar cimdiņiem, bet man tādu nebija, tāpēc klāju ar rokām un pēctam ātri tās mazgāju, lai man nepaliek nēģerēna plaukstas. Pirku fragrancedirect.co.uk par aptuveni 6 mārciņām. Piedāvājumā ir arī putas, sprejs un suflē.

IMG_3063

Nedod dievs, tu izspiedīsi krēmu un uzreiz neizsmērēsi – šeit ir tas, kas palika pēc burtiski 1 minūtes, pamēr nofočēju.

Sun Ozon no Rossmann. Spontāns pagājušās vasaras pirkums un jāsaka – diezgan veiksmīgs. Ir gaišai un vidējai ādai. Man ir otrais variants. Patīk, ka ir diezgan šķidrs, ļoti viegli iemasēt ādā, viss notiek super fiksi. Neesmu saskārusies ar to, ka atstātu kādas švīkas vai pleķus. Parasti uzsmērēju vakarā un no rīta redzu efektu, bet neesmu baigā regulārā zieķētāja, tāpēc nezinu cik bieži vajadzētu smērēt, lai nepārvērstos par burkāniņu. Es parasti max 1 reiz mēnesi iesmērējos. Drogās maksāja 3 latus.

Creightons Bronze ambition. Pirku Mildas tirdziņā pa kaut kādiem 4-5 eiro, neatceros. Stāvēju un nevarēju izvēlēties – šis vai Rimmel. Laikam šo man izvēlēties lika viņu sauklis, kas vienmēr ir uzrunājis  – FAKE DON’T BAKE. Efekts ir aptuveni tāds pats kā pēc Sun Ozon. Vienīgais, tas ir superbiezs, līdz ar to ir gan lielāks patēriņš, gan grūtāk izsmēret un izlīdzināt. Smarža arī izteikti spēcīga, kokosība, bet pēc tam sajūta, ka biji solārijā 😀

L’oreal Sublime bronze profesionļs ātra pašiedeguma aerosols ķermenim. Šo dabūju dāvanā vienā no Drogas akcijām. Tas super forši un vienlīdzīgi izsmidzinās, bet efektu no viņa neredzēju nekādu, jo tonis ir light tan un mēģināju es to vasarā. Jāpagaida, kamēr es vēl pabalēšu un tad jāmēģina atkal.

Tā lūk!

Kāda Jums attieksme pret šādiem zieķiem un vai lietojiet pašas? Kādus? 

6 thoughts on “Neizbalēt rudenī jeb kuru paštonējošo?

  1. Ooo super,.. Fake dont bake pārdodas arī Douglas… Mans mīļākais ir ST Tropez… Vēljoprojām, pērku uk.. douglas ar gribēja ieviest,bet nez kapēc nav paņēmis 😦 gribu pamēģināt vēl kādus, jo tuvojas sniegbaltītes sezona 😀

  2. Visi mēģināti, izņemot Loreal 🙂
    St. Moriz man ir Dark versija, šī tev laikam original. Patīk, bet tomēr par tumšu, baigā ķēpa. Taču, ja izdodas smuki uzklāt, rezultāts ir smuks.
    Creightons likās pārāk oranžīgs. Bet tā smarža, mmm.
    Un Sun Ozon arī kkad tika lietots, bija ok!
    Absolūtais favorīts man ir Xen Tan Dark tanning lotion, bet tas traki dārgs palicis pēdējā laikā :/

    1. oo, nevaru iztēloties, kāds ir tas dark, jo man jau šis liekas diezgan tumšs. Jā, ķēpa ir liela, tāpēc nekad ķermeni arī nesaņēmos ieziest 😀
      Iečekoju to Xen Tan un tiešām diezgan dārgs :/

  3. Es arī esmu m ēģinājusi visus, tikai st. moriz putas, man nepatika,ka tās ir ar zaļgano apakštoni, man ne ļoti labi izskatījās. Ar Loreal tieši tādas pašas attiecības, neko neredzu no viņa uz sevis, gribētu kaut kādu dark vai vismaz medium toni.
    St. Tropez ļoti patika, bet tas ir ļoti līdzīgs St.Moriz, cena arī ārkārtīgi augsta. Nav vērts, viss tā pat nomazgāsies.
    Mans favorīts un ļoti labā cenu kategorijā ir Floresan, kas nopērkams Siberikā, ir divi varianti- zelta un bronzas, bet iesaku bronzas. Kas man vislabāk patīk ir tas, ka tas nesmird nākamajā dienā, kā fake dont bake u.c. un jābūt ar abām kreisajām rokām, vai vispār bez rokām, lai sanāktu dramatiski redzamas švīkas. 🙂 Maksā ap 3 jevro. 😀

    1. Oo, paldies, tas arī būs jāiemēģina!  Jā, lielu naudu tādiem līdzekļiem tērēt negribas, jo vispār esmu baigā sliņķe, regulāri smērēties jau nu toč nemāku 😀

Leave a Reply

