Kā izvēlēties sejas putas?

Sveicieni dandrīz vai nedēļas nogalē 🙂

Es katru vakaru seju mazgāju ar mazgāšanas putām un tagad man iet jau kurais tilpums. Tad nu šobrīd mēģinu jau piekto veidu un man galvā sāk veidoties kaut kādā ziņā atskaite un viedoklis par katru ar kuru šķiet noderīgi padalīties arī ar jums. , 4973

Manas pirmās mēģinātās putas bija MADARA.  Ar tām arī visa mīlestība aizsākās. Maigs, viegli smaržīgs mākonis tiek iespiests plaukstā un tad tik pat maigi attīra seju. Cik es atceros, iepakojums bija ērts, putas viegli spiedās ārā, tās bija maigas, labi attīrīja, tām piemita MADARAS raksturīgā zāļu smarža. Vienīgais mīnuss šim produktam ir cena. Bet gaidīt no 40% atlaižu diennakts līdz Trakajām dienām un tā no jauna man nepatīk. Cena 16,95 EUR.

purifying-neem-foaming-face-wash

Nākamās mēģināju Himalaya Herbals sejas putas. Tās paredzētas, lai novērstu tādas sejas problēmas kā akne un pinnes, tām ir antibakteriāla darbība, sastāvā ir nīms un kurkuma. Putas man ļoti patika, smarža nebija pārāk uzbāzīka, šos esmu izlietojusi veselus divus iepakojumus. Cena ir apmieriņoša, pumpītis arī nav pārāk stingrs, viss ir ērti. Dekoratīvo kosmētiku attīra labi. Pagaidām šīs ir manas ‘go-to’ putas. Cena uz atlaidēm līdz 4EUR.

baikal_facemouse

Tad, pateicoties Siberikas veikalam es uzdūros Baikal Herbals sejas putām. Ja godīgi, tad šīs man atmiņā nav palikušas ne ar ko. Es atceros, ka nekādu pretenziju man nebija, nekas tāds īpaši uzsverams arī. Cena arī ir pavisam normāla ~4 EUR.

81269390

Šīs pirku Stokmanā, Trako  dienu iespaidā, Himalaya bija tikko beigušās. Natura Siberica to sauc par putojošu uzpūteni taukainas un kombinētas ādas kopšanai. Izskatījās daudzološi – piesātināts ar barības vielām, saglabā optimālu mitruma līmeni, antibakteriāls.. SOLD! Te nu tev bija. Es nespēju izlietot par 1/3 pudeles, jo tā smarža.. Man likās, ka mazgāju seju ar kaut kādiem santehnikas mazgāšanas līdzekļiem. Lai kā es centos neelpot, šo smaržu es panest nespēju un tālāk arī nelietoju. Cena 6,50 EUR

organic-therapy-penka-dlja-umyvanija-s-ekstraktom-angeliki-150-ml

Organic Therapy sejas putas es lietoju šobrīd. Pirku Siberikā, jo esmu dzirdējusi labas atsauksmes par šiem produktiem. Putas ir ar angelikas ekstraktu un līdz ar to smarža ir diez gan spēcīga, mazliet pēc maijpuķītēm. Bet pats produkts nesatur parabēnus, SLS, silikonus un ftalātus, kas protams, vienmēr priecē. Par mazgāšanas vai kopšanas īpašībām man nav nekādu iebildumu, bet iebildumi man ir par pašu iepakojumu. Tas pumpītis ir tik stingrs, ka spiežu ārā ar abām rokā, jo ja mēģinu iespiest ar vienu roku plaukstā, viss pārējais uz plauktiņa aiziet pa gaisu. Tas tomēr izraisa diskomfortu. Cena 3,60 EUR.

Apkopojums: Neuzskatu, ka MADARA sejas putas ir labākās, domāju, ka ir iespēja atrast arī lētāku alternatīvu, manā gadījumā tā ir Himalaya. Un cena 4(!!!) reizes lētāka. Iesaku pa kluso veikalos vismaz nedaudz iemēģināt pumpīti. Nejau spiest pilnu plaukstu, bet mazliet paspiest, tomēr ir jūtams, vai ir stingrs vai nē. Un turpmāk es viemēr atskrūvēšu un pasmaržošu kā smaržo līdzeklis. Nākamās manā wišlistā ir TBS sejas putas ar tējas koka ekstraktu.

Kā Jums ar mazgājamajiem līdzekļiem? Kuri vislabāk patīk un vai esiet mēģinājušas kādu no šiem?

14 thoughts on “Kā izvēlēties sejas putas?

  1. es kaut kā želejas esmu pasākusi lietot, agrāk lietoju arī sejas putas. Vispār neesmu īpaši cimperlīga šajā jomā – galvenais, lai attīra seju un nebojā adu ar izsitumiem. 🙂

  2. Esmu želejveidīgo un krēmveidīgo sejas mazgāšanas līdzekļu piekritēja… Ļoti patīk šada tipa līdzekļi. Putas biju mēģinājusi, bet sajūtu līmenī vnk nepatīk.. 🙂

  3. es izmantoju krēmu, kuru uzputoju pati 🙂 ērti, ekonomiski. pirms tam lietoju dr.Sante gurķu putas, patika. no Organic Therapy gan atturos, ir bijuši iepirkti pāris līdzekļi un visi viena vienīga vilšanās, diemžēl. tā ka pat neskatos uz to pusi.

  4. Esmu mēģinājusi baikal herbalis putas – kosmētiku noņēma labi, bet man par šerpu, par tām jau rakstīju nesen.

    Trakajās dienās noteikti nopirkšu madaras putas, izskatās foršas:)

  5. Man ir bijušas Dr. Sante, Baikal Herbals, Siberika, Organic Therapy, Artdeco , bet uz šo brīdi atmiņā nav iesēdušās kādas, kuras bija pašas labākas. Vispār man šķiet, šie putu tīrāmie vairāk ir redzami ilgtemriņa lietošanā.
    Kaut kādā veidā Kiehl`s putveida želejas līdzeklis ir pieskaitāms šai kategorijai, jo ir jāuzputo pirms lietošanas, un tas gan man liekas pagaidām labākais no visiem.

  6. Ļoti, Ļoti interesants raksts. 🙂
    Pašai ir bijušas Baikal un Himalaya putas, taču abas likās kaut kā prastas un īpaši nekādu efektu neredzēju. 😦

  7. nopirku madara putas , seja mazgata divas dienas, man ljoti patiik…patiik smarzha… es iisti nesaprotu – taas nem un ta kaartiigi notiira ?! bet jaa patiik…vispaar traki, jo man nekad nekas iisti nepatiik, ceru, ka ar shim nebuus tapat, iespejams pameginashu kadu no tevis atraditajaam arii…. sajuuta vispaar taada ka vispirms gribas notiiriit ar ellu un tad ar putaam….

Leave a Reply

