Mans pirmais giveaway!

YAY! Beidzot, beidzot es esmu nobriedusi savam pirmajam giveaway. Sākotnēji tā saturs bija citādāks, bet, parādoties jaunam produktam, es pārdomāju 🙂

IMG_3049

Ķermeņa krēmu veikalos varēs iegādāties jau pavisam drīz!

Stāsts nav garš – es vienkārši gribu kādu iepriecināt un tāpēc piedāvāju jums iespēju iegūt dāvanā sekojošus produktus:

  • STENDERS Peoniju ķermeņa krēmu
  • STENDERS Rožu sāls skrubis
  • un kas tad ir STENDERS bez burbuļbumbas 🙂 šoreiz dzērveņu.

Uzvarētāju noteikšu ar random.org palīdzību 10.septembrī. Lai piedalītos, tev ir nepieciešams:

  • Sekot man caur bloglovin un jāatstāj komentārā savs lietotājvārds
  • Pastāstīt par manu giveaway savā blogā un komentārā atstāt linku
  • Komentāros ieraksti, kas tev patīk vai nepatīk manā blogā un kādus ierakstus tu gribētu redzēt turpmāk

Maksimums tu vari iegūt 3 punktus. Neaizmirsti arī atstāt savu e-pastu, lai varu sazināties ar tevi gadījumā, ja būsi uzvarētāja. Dāvanu nosūtīšu ar omniva vai pasta stacijas starpniecību.

 

39 thoughts on “Mans pirmais giveaway!

  1. Apsveicu ar pirmo Giveaway! Man tavā blogā vislabāk patīk kaut kādas sīkas detaļas, piemēram, nenormāli smuka nagulaka uz nagiem kaut arī raksts par pavisam ko citu un tās kustīgās bildītes raksta beigās 🙂 Bet es, protams, lasu visus rakstus.
    Sekoju tev Bloglovin kā MadamLaiton
    madamlaiton@inbox.lv

  2. Sekoju BL kā scentivory
    Blogs kā tāds ir interesants – mani visvairāk piesaista saturs. Ja runājam par izskatu/dizainu, man dikti acīs krīt tā lielā zilā poga, kas nevajadzīgi novērš uzmanību un it nemaz nav skaista vai uzmanības vērta, manuprāt. Turklāt arī nekur neved, tātad ir tikai bilde. Ja vēlies tur kaut ko skaistu, ieliec labāk savu bildi 🙂
    Un raksts blogā – http://scentivory.wordpress.lv/2014/08/23/giveaway-pie-alises/

    1. Es zinuu, mani arī kaitina tā poga, bet es vairs ne saprotu kā viņu noņemt un esmu 356858 reizes mēģinājusi ielikt savu bildi, kas ar panākumiem nevainagojās 😀 😦
      Tavi numuri – 7, 8, 9

    1. Paldies! Par bildēm – dažkārt ielādējot datorā, saprotu, ka tās nav tik ‘asas’ kā varbūt gribētos un mēģinu tām uzlikt kādu filtru 😀
      Tavi numuri – 15, 16, 17

  3. Bloglovin sekoju Tev kā Liliana .
    Blogā – http://mazaaraganina.blogspot.com/2014/08/rozupeoniju-un-dzervenu-giveaway-no.html

    Par to,kas patīk, un ko gribētos – patīk saturīgie raksti, kurus gribētos biežāk, jo man patīk informatīvi blāķi, jā.
    Nu un, protams, tagad jau mēs visas zinām, kur tu strādā, un varētu kaut ko par visādiem Stenders produktiem vairāk pastāstīt, jo es personīgi parasti tur ieskrienu pēc ziepju gabaliņa, un no kopšanas produktiem man viss šķiet padārgs, un eju ar loku! Protams, informācijas trūkums tas ir 😀 😀

  4. Sekoju bloglovin kā aijamon.

    Kas attiecas uz blogu, man vispār patīk mūsu meiteņu blogi, lai arī sekotāju ir maz, bet, vienmēr patīkami ieiet pašmāju blogā un palasīt kāda domas par kosmētiku, vai dzīvi. Tavā blogā ar lielāko prieku lasu atsauksmes par kosmētiku, patīk arī noformējums, vienīgais gribētos tevi šeit redzēt biežāk. 😉

    Epasts aijamon@inbox.lv

    1. Jā, tas ir atkarīgs no bloga izskata, manuprāt. Pamainīju to ‘theme’ un bildes palika mazākas. Pačekošu kkur uzstādījumos, varbūt to var mainīt. Bet jebkurā gadījumā – tās var pelielināt uzklikšķinot 🙂
      22, 23

  5. Čau, čau :))
    Caur Bloglovin’ sekoju kā LienyaKatya, vai Liene Katrīna Batkovska,
    Ieliku bloga sāna joslā attēlu un linku uz tavu giveaway 🙂
    Man patīk tavs rakstīšanas stils un pats bloga izskats, tāds, balts, klasisks, un piesaista 🙂

  6. sekoju kā Arta. Skatos, kas esi pamainījusi dizainu – tagad ir labāk, jo pirms tam apakšējā daļa bija nepārskatāma. Pievienojos par to zilo bildi labajā pusē – bet tas jau tikai labošanas darbiņš, tā kā nekas tik traks. 🙂 Bet saturiski – malacis – man viss patīk. ponciusa@gmail.com

    1. Ilgu laiku man prasīja tas, lai kaut ko mainītu, jo neesmu nekāds nedz datoru, nedz arī blogu guru, bet kaut kas man tomēr sanāca. Izņemot zilo pogu 😀 Paldies!
      27, 28, 29

  7. Sveicieni 🙂 Blogs man patīk ;)) interesanti palasīt ko mazliet savādāku nekā vairumā
    Sekoju kā ilzeLikuma 🙂 ieliku linku sava bloga un atsauci uz giveaway

  8. Sveika!
    Bloglovin sekoju kā sarmitez…
    Tavā blogā patīk, kā atspoguļo informāciju par produktiem.
    Vēlētos vairā informācijas par Stenders produkciju, jo liekas, ka Tev liela pieredze ar šiem 🙂
    miss_jane@inbox.lv

  9. Sveika!
    Epasts – myvividvvorld@gmail.com
    raksts blogā – http://myvividvvorld.blogspot.com/2014/08/giveaway-alises-bloga.html
    man patīk bloga tagadējais noformējums, vienīgi prasītos kādi akcenti un krāsas, bildes sāna joslā utt, varētu uztaisīt arī custom baneri, bet pēc savas pieredzes zinu kādas mokas ir atrast īsto izmēru un krāsas pat ļoti vienkāršam..;D Mani, personīgi, vairāk interesē raksti par dekoratīvo kosmētiku, bet kā Stendera mīļotāja labprāt palasīšu arī par viņu produktiem un jaunumiem. Tāpat mani interesē arī kādu mūziku citi klausās, interesantu filmu ieteikumi utt. nu no visa pa saujai:)

    1. Oii, jā, kā es noņemos jau veidojot šo izskatu, kamēr sapratu, kas vispār ir sānu joslā un kā tur kko salikt un kamēr sasinhronizēju ar instagramu.. ārprāts 😀 bet kad atkal būs vairāk laika, piesēdīšos, vismaz bloga bildes gribētos lielākas.
      35, 36, 37

  10. 1 sekoju bloglovin kā Laura Valuta
    Un 3 punktā norādīšu, ka patīk ieraksti, nav pārlieku daudz ūdens liešanas 🙂 varētu vairāk vairāk visa kā 🙂 patīk lasīt blogus – it sevišķi vietējos 🙂 tapēc gaidu vēl daudz skaistus rakstsus 😉

  11. Lasu blogus regulāri, lai uzzinātu par jauniem produktiem, kurus būtu vērts pamēģināt, vai, ja vēlos uzzināt par konkrētu produktu no patērētājiem. Patīk, ka Tavs blogs ir ar savu odziņu, t.i. forša pieeja ierakstiem, viegli saprotama, bez aplinkiem. + patīk dizains..tāds estētisks. 🙂
    Sekoju Bloglovin kā esee
    e-pasts: signe.egle@yahoo.com

Leave a Reply

