Visas manas mīlestības

Labs vakars!

Šodien uznāca luste apkopot savu mīļāko meikapa daļu – lūpu krāsas. Vēl pirms kāda pusotra gada man nebija lūpu krāsu vispār, lūpu spīdumus lietoju tikai bērnībā un vispār lūpas smērēju tikai ar balzāmu. Bet tad manā galvā kaut kas mainījās 😀

IMG_3038

Man nav nevienas lūpu krāsas ar spīdumiem vai perlamutru, lielākoties visas ir matētas.

IMG_3039

Nosvačot nav bijusi pacietība 🙂

IMG_3040

KIKO lūpu ‘krītiņš’ tonis 101. Pirku Milānā un šis bija mans pirmais šāda tipa produkts un tonis bija vispiemērotākais man. Nelietoju pārāk biež, bet uznāk. Samērā lipīgs, mati līp klāt.

Catrice 010 Be Natural! Pirku, meklējot savu perfekto Nude toni. Šis noteikti tas nav. Lietoju dažkārt, kad gribas nude lūpas, mazliet uz pirksta un tad izlīdzinu pa lūpām. Ja uzklāsi ar tādu pamatīgu triepienu, mazliet atgādināsi līķi 🙂

Debby no Deborah 21 Innocent nude. Arī pirku Itālijā, joprojām meklējot ideālo Nude. Šis jau ir ļoti tuvu tam, bija no lētā gala, tādas kā pusaudžu kolekcijas, bet man patīk, gribēšu vēl kādreiz kādu produktu iegādāties.

PUPA Diva’s Rouge. Ehh, pirku DISCO cosmetis, cik ļoti man žēl, ka tas ir aizvēries. Šo lietoju gaužām maz, jo veikalā nebiju ievērojusi, ka tam ir mazi zelta spīdumiņi.

Maybelline 220 Lust for blush. Tulīt jau būs cauri, šovasar ikdienā lietotākā lūpu krāsa.

NYX Anwerp. Pirku iespaidojoties no Urban Grillers bloga, bet izrādās nopirku nepareizo toni 😀 Bet man patīk šie lūpu krēmi – matēts finišs un laba noturība.

Rimmel Keitas mosas kolekcija. Šīs ir manas mīļākās matētās lūpu krāsa un konkrēti šis – patīkams vecrozā tonis.

IMG_3041

Catrice Malrene’s Favourit (limitētā kolekcija). Patīk, ka klājās krēmīgi, arī ļoti noturīga, patīk šis rozīgais tonītis.

Deborah tonis 05. Šis bija mans otrais Itālijā pirktais krītiņš (pagājušajā septembrī man uznāca vēlme pēc krītiņiem :)) Vasarīgi rozā, skaisti izskatās uz iedegušas ādas.

Flomar toni nezinu. Laba lūpu krāsa par labu cenu, ko tur vairāk.

MAC pirku Grieķijas lidostā. Ilgi biju sajūsmā, kvalitāte augstākajā līmenī, gribu arī visas pārējās MAC lūpu krāsas. 😀

MaxFactor 825 Pink Brandy. Pagājušās vasaras mīlulis, par šo esmu saņēmusi daudz komplimentus, ļoti patīk kvalitāte, bet no pieejamā klāsta vairs neatrodu tādus toņus, kurus gribētu iegādāties.

Rimmel 109. Ar šo arī sākās mans lūpu krāsu piedzīvojums. Dievīgs arbūziņš, kuru lietoju kā ikdienā, tā arī svētkos.

GOSH 40 Irony. Pirkts Stockmann trakajās dienās, impulsīvi, kad biju uzsēdusies uz oranžajiem. Nezināmu iemeslu dēļ, lietoju maz, bet līdzīgs Maybelline Color Whisper kolekcijai.

Rimmel 660 In love with ginger. Par šo manu sajūsmu jau esiet lasījušas – spontāns pirkums, trāpīju desmitniekā, lietoju bieži.

IMG_3042

Burjois toni arī nevaru atrast. Arī spontāns, bet neveiksmīgs pirkums. Šo esmu uzkrāsojusi vienu vienīgu reizi. Kāpēc? Tāpēc, ka pēc stundas es ielūkojos spogulī tas bija galīgi izplūdis un galīgi neturējās ‘rāmjos’.

NYX Amsterdam. Mans sarkanais favorīts. Ja beigsies, pirkšu atkal. Noturīgs, varu bušoties un ēst, tas būs uz manām lūpām.

L’oreal 304 Ruby Opera. Mans pēdējais lūpu produkts, šo noteikti nelietoju ikdienā, jo tas ir glossy un ļoti spilgts, bet uz kādu vakara pasākumu (kurā nebūs jābučojas (un tev nebūs izlaisti mati un ārā nepūtīs vējš)) var uzkrāsot.

Catrice Red Butler. Ļoti patīk gan nosaukums (dēļ Vējiem līdzi), gan tonis. Varu teikt visu to pašu, ko par iepriekšējo Catrice.

Rimmel 107. Mans rudens absolūtais favorīts. Pagājušo ziemu/rudeni kategoriski atteicos bez tā iziet ielās (nu gandrīz :))

Rimmel 380 Dark night waterl-oops! Tumšākais kolekcijas iemītnieks, bet ļoti skaists. Šis derēs, ja gribēsi būt sieviete-vamp.

IMG_3043

Nu tā! Ceru, ka nenogurdināju ar savu lūpu krāsu stāstu.

Kādās attiecībās jūs esiet ar lūpu krāsām?

 

 

 

13 thoughts on “Visas manas mīlestības

  1. Tas tumšais Rimmel izskatās super, jau kādu laiku meklēju tādu kārtīgu vampy-lip krāsu:))
    Foršs raksts, daudz ko atzīmēju savā wishlist:)

  2. lūpukrāsu vairāk kā sajēgas- bet ikdienā lietoju VS spīdumus, reizēm, INGLOT matētos zīmuļus, vēl retāk ( bet lietoju) L’Oreal lūpu lakas un tik pat bieži NOUBA lūpu lakas…
    Tev kolekcijā daudz skaistu toņu 😉 Būs jāpašpiko.. tik nez vai visus vēl var dabūt 😉

    1. Jā, Inglot es arī gribu pamēģināt, galvenais, ka Plaza man blakus, bet es nevaru saņemties aiziet 😀
      Domāju, ka visus toņus, kurus pirku LV var dabūt, izņemot limitēto Catrice kolekciju un PUPA.

  3. Man ir daudz lūpu krāsas 🙂 Ļoti gaidu kad pie mums parādīsies MAC un ļoti gribu izmēģiāt L’oreal jaunumus, bet nesanāk 😀 Es pieturos pie saraknīgiem toņiem, izņēmums ir Artdeco Color Lip Shine tonī 69 Rosewood, kas ir mans vienīgais pieņemamais nude tonis, jo ar citiem izskatos pēc līķīša 🙂

      1. Jā, visi jau gatavojas šim notikumam 🙂 Ir runa, jā, ka septembrī vai oktobrī jau būs pieejami, bet drīzāk jau liekas, ka tikai oktobrī 🙂

        Man patīk visāda veida lūpu krāsas. Vienu īsto savu toni esmu atradusi un tas ir ogu sarkanais, ko varētu nesāt caurām dienām, bet kolekcijā ir savi nude, rozā un sarkanīgie 🙂

  4. Cik patīkams raksts! 🙂
    Man arī ir doma atrādīt lūpu krāsas un spīdumus. Līdzīgi kā Tev, manā kolekcijā lūpu krāsas arī parādījās tikai pirms pusotra gada. 🙂

  5. wow…nu skaisti…patieshaam….es kkaa esmu ar lupukrasam uz loti juus…. ikdienaa nekraasoju, bet taadu izieshanu maz sanaak…. zinu ka patiik ljoti tumshaas… un jaunumus no dior patiik izmeginaat…. pashlaik ir kkaads pavecs jau dior spiidums tads oranzhs, un dior fluid stick tas vistumshakais violets…par lupu krasam isti nenosaukt… vispaar parasti ir taa, perku jaunu, kad iepriekshejaa beidzas…sadomaajos, ka patiktu bruuna… un varbuut varbuut shoruden nopirkshu kkaadu iistu matetu ogu sarkanu…..

Leave a Reply

