CLINIQUE quickliner

Sveikas! 

Turpinu baudīt savu atvaļinājumu, nebeidzu priecāties par to, kā laiks mani šogad lutina, iedegums jau iegūts, es priecīgs! 🙂 

Bet šodien pastāstīšu jums par savu pirmo mehānisko acu zīmuli/laineri. Vispār acu zīmuļus vai šķidros lainerus lietoju gaužām maz, esmu Kryolan Cake eyeliner fane, kas ir ciets laineris ķobītī, kurš jāklāj ar slapjas otiņas palīdzību. Bet vienmēr jau jāpamēģina kas jauns, šoreiz Clinique zīmulīts, kurš nav jāspicē, bet jāizskrūvē (viņam ir nosaukums? es nezinu :D) 

IMG_3026

Tas ir ļoti trekni-krēmīgs, labi slīd pa plakstiņu, bet es nekad nesapratīšu kā ar viņu var normāli, skaisti var uzvilkt ‘strelku’. 

IMG_3027

Viņš taču ir tāds riktīgs resnulīts!! To nevar nospicēt, tas vienmēr būs ar strupu galiņu. Protams, pluss ir tas, ka galā tam ir spics sūklītis ar kuru var gan pavilkt slaidāku līnijas nobeigumu, gan arī forši iztušēt. 

IMG_3029

Tušēt vajag uzreiz pēc uzklāšanas, citādāk līnija izžūst un vairs neko īsti neizdarīsi. Uz acs ar to strādāt ir DAUDZ grūtāk nekā uz rokas, brīnos, ka man sanākušas salīdzinoši plānas līnijas. Vienu rītu noņēmos pamatīgi, lai otrai acij uztaisītu tādu pašu līniju. Noturība tāda – so so. Man it kā nav baigi treknie plakstiņi, bet nezinu, uz dienas beigām kaut kur laineris bija pa pusei noziedējis. 

 Kā jums ar laineriem? Kuriem esiet uzticīgas? 

4 thoughts on “CLINIQUE quickliner

  1. zīmuļus lietoju agrāk vairāk – tagad patīk gēla un cake tipa – vieglāk darboties un vairāk kontroles, jo klāju ar otiņu. zīmuļi man reāli kā pamats vai apakšējai skropstu līnijai.

    1. jā, man arī dikti patīk klāt ar otiņu, jo tad es visu kontrolēju 😀 tieši gribēju rakstīt, ka šis zīmulis var iet kā lielisks pamats smokey eyes meikapam 🙂

  2. Man patīk šķidrie laineri, viegli strādāt, bet dažreiz izskatās pārāk spīdīgi vai pārāk pigmentēti, tomēr noturība laba. No iespējami dabiska izskata zīmuļiem esmu uzticīga kohl tipa laineriem:)

    1. Man arī nepatīk šķidrie laineri dēļ to glancētā spīduma. Jā, kohl ir forši, jo arī mīksti un forši klājās, bet uz maniem plakstiņiem baigi nospiežās :/

Leave a Reply

