l’oreal pirkumi un akcija

Sveicieni dāmām! 🙂
Esmu priecīga par vasarīgo laiku ārā un savu atvaļinājumu un savā labajā noskaņojumā dalīšos ar jums savos vakardienas ‘drogu’ pirkumos. Veikalā ieraudzīju, ka ir ļoti vilinoša akcija.
Visiem patīk par pirkumiem saņemt dāvanas, bet saņemt labas dāvanas patīk vēl vairāk.
2014-07-07_10_36_22_WebBanner_250x320_gift_LV
Jāiepērk labumiņi no l’oreal, Maybelline vai Garnier, tā var būt dekoratīvā kosmētika vai matu krāsas 11,99 EUR vērtībā un paštonējošais l’oreal Sublime Bronze aerosols būs tavs 🙂 Draudzene strādāja l’oreal un teica, ka pie mums pārdošanā šie nebūšot, bet UK to cena esot 15-20 paundi. Domāju, ļoti pieklājīga dāvana.
Tad nu nolēmu izmantot šo iespēju un nopirku lūpu laku burvīgā tonī Ruby Opera
IMG_3020
Nevienai blogerei, kurai sekoju, neredzēju atsauksmi par šo toni, bet pati nolēmu iegādāt, tā kā esmu spilgtu lūpu cienītāja, bet nude toņi bija arī ļoti skaisti. Šovakar noprovēšu darbībā, jo došos uz randiņu ar draudzeni 🙂
2014-07-07_10_36_22_WebBanner_250x320_gift_LV

IMG_3016
Šis ir arī pirmais mans glossy lūpu produkts, man nav neviens spīdums, tikai lūpu krāsas. p.s. šiem ir arī atlaide – 9 ar kaut ko.
Lai savāktu vajadzīgo summu, paņēmu tušu. Pirms tam man bija Manga arī no l’oreal, bet draudzene ieteica Telescopic. Provēsim 🙂
IMG_3021
un te nu būs arī pati dāvana, par kuru savu atsauksmi sniegšu noteikti rakstā, kurā apkopošu visus savus paštonējošos līdzekļus. Šodien jau sapūtos, gaidu rezultātu, izsmidzinās ļoti forši. Vienīgais, žēl, ka tonis man tika light, bet to pamanīju tikai mājās. Ja izmantosiet šo akciju, uzjautājiet vai ir iespēja pašām izvēlēties toni.
IMG_3024

Vai izmantosiet šo piedāvājumu? 🙂

6 thoughts on “l’oreal pirkumi un akcija

    1. es mekleeju savu ceturto pashtoneejosho, lai vareetu sabildeet un uztaisiit rakstu (tas ir pazudis manos “plashajos” apartamentos :D), viens, nesen nopirktais pashtoneejoshais veel staav nenoproveets, bet raksts noteikti buus un domaaju, ka sho akciju ir noteikti veerts izmantot 🙂

  1. Netīšām dabūju viņu caur to akciju, biju domājusi jāizmēģina, kaut gan tāda veida produkti manī uzticību neraisa. Meklēju atsauksmes un secināju, ka laikam jau nav vērts, tā arī stāv nepamēģināts.

    1. Nē, tas noteikti ir pamēģināšanas vērts, īpaši kad nāk rudens, vasaras iedegums jau būs nomazgājies un gribēsies kādu siltumu uz savas ādas, šis noteikti noderēs 🙂

  2. Dabūju šo te līdzekli. Usmidzināju uz kājām, jo tās praktiski bija baltas. Pirmajā reizē neko savādāku nemanīju. Pēc divām dienām sākās mans dzīves lielākais murgs. – Kājas bija gaišas un viss tas ”bronzerītis ķermenim” bija notecējis un atstāja tumšus nenomazgājamus pleķus. (p.s. bija mans tonis it kā) Tikai pēc mēneša pazuda tie pleķi. Kaut gan visu pareizi izdarīju un 2 dienas viss bija ok.

    1. ooohoo, nezināju, ka tik trakas sekas varēja būt. Var jau būt, ka man nekas tāds nebija, jo biju jau tumšāka nekā pats bronzeris, bet uz rokām gan pūtu un tfu, tfu, tfu nekas tamlīdzīgs man nebija.
      Tā jau var pazust vēlme lietot jebkādus paštonējošos jebkad 😀

Leave a Reply

