Kā ir strādāt kosmētikas uzņēmumā?

Tā, ka tava māja sāk pārvērsties par noliktavu 😀
IMG_2993
Draugs par mani smejas, ka es visu laiku kaut ko mājās atnesu. Bet tā ir, visu laiku gribas pamēģināt kaut ko jaunu. Vienkārši pārņēma ziņkārība, cik tad man mājās visa jau ir un šitik sanāca. Aizkadrā palika vīriešu šampūns un, saprotams, Stenders ziepes Stenders ziepju traukā vannasistabā 🙂

Kā jums ar Stenderu? Patīk?
P.S. drīzumā plānoju taisīt giveaway, variet minēt ar kādiem produktiem 🙂

6 thoughts on “Kā ir strādāt kosmētikas uzņēmumā?

  1. Tev drīkst arī nepatikt kāds Stendera produkts? 😀 it kā jau jābūt lojālam savai darba vietai, bet ko tad, ja kaut kas tomēr nepatīk? 😀

  2. Nu ja kaut kas man nepatiktu, tad noteikti par to netaisītu atsevišķu ierakstu 😀 Bet vispār, godīgi sakot, no mana klāsta, nav nekas, kas man nepatīk. Apskatu par katru produktu nerakstīšu, rakstīšu tikai par to, kas īpaši patīk. 🙂

  3. Šo padarīšanu es labi saprotu, bet mēģinu jau sevi nedaudz piebremzēt un dot iespēju arī citiem produktiem. Tad, kad tev tas viss smuki stāv priekša lielajos noliktavas plauktos, tad siekala līdz grīdai un visu gribas, bet tad sāku attapties un domāt, ko vajag un ko ne 😀

Leave a Reply

