Paldies Artai par giveaway!

Pirms kāda laika Artas blogā norisinājās giveaway, kurā bija iespēja laimēt Sanctuary SPA dāvanu komplektu. Protams, piedalījos un svētdien man atnāca e-pasts, paziņodams, ka giveaway ir noslēdzies. Vēru vaļā Artas blogu un savām acīm neticēju! Uzvarētāja – Alise Č. Es vai lēcu no bikšelēm ārā, jo es savā mūža max ko esmu laimējusi ir vēl viena kolas pudele vai čipšu paka bērnībā. 🙂 

Šodien sūtīju savu draudziņu uz pasta staciju, lai izņem manu prezentu. Nenobildēju, kāda dāvana bija iepakota (melnā dāvanu papīrā ar baltām pumpām un zīmīti ar manu vārdu un banti), bet kad atvēru, sapratu, ka jābildē un jāraksta paldies-ieraksts blogā, cik priecīga es biju! DSC_5189

 Esmu sajūsmā par visiem produktiem. Šodien tieši sūtīju mammai linku, lai pakritizē manu blogu un viņa teica, ka man ir izteikta kinestētiskā uztvere, jo es visos produktos jūsmoju par smaržu (jā, tāpēc jau es tos pērku). Bet šī smarža ir kaut kas no citas pasaules. Varbūt tā saku, jo man izraisa ļoti lielu nostaļģiju un bērnības atmiņas. Tēta draudzenei bija Sanctuary produktu mini-iepakojumu komplektiņš, kurus es paslepus visu laiku smaržoju. Tagad iezieķējos ar ķermeņa eļļu un jūtos kā dieviete 😀 

Par kādu no produktiem (favorītu) noteikti būs atsauksme. 

Vēlreiz, paldies MILZĪGS, Arta, par šo iespēju!! 🙂 

 

One thought on “Paldies Artai par giveaway!

  1. awww, man tāds prieks, ka Tev patīk un viss nonāca neizlijis un nesabojāts Tavā galā! 🙂 🙂 un paldies par atsevišķo rakstu – dikti mīļi! 🙂 Lai labi lietojās! 🙂

Leave a Reply

