Sveicieni saulainajā sestdienā!

Veicot savu ikdienas skaistum-rutīnu, ievēroju, ka jau atkal izveidoju savus favorītus. Kādus?

Image

Kaķis palīdz izvietot produktus pēc viņa ieskatiem.

got2be matu laka ir mana favorīte pirmkārt pateicoties smaržai. Dievīga! Patīk tas, ka ir viegla, nesalipina matus, bet arī fiksē pietiekami labi. Man nekas vairāk nav vajadzīgs. Cena ~5 .

STENDERS sejas toniks taukainai ādai. Ir vasara, atkal jāsatraucās par taukainu T-zonu. Šis toniks man patīk, smarža neuzbāzīga, sastāvs labs – nesatur parabēnus, silikonus, māksīgās smaržvielas un krāsvielas. Manuprāt arī diezgan labi tiek galā ar manu sejas sebumu. Patīk arī tas, ka pudelīte ir ar dozatoru, man šis ir pirmais toniks ar tieši šādu izspiežamo, bet ir ērti 🙂 Cena 14,94

STENDERS matu eļļa dabīgam spīdumam. Mani uzpirka smarža. Tajā brīdī, kad pasmaržoju, man nebija svarīgi, ka man mājš jau ir 5 matu eļļas. Sastāvā ir argana eļļa, kas nogludina matus. Kā jau teicu – es no eļļām nekādu wow efektu nepamanu, bet to, ka mati ir iuyh/gludāki tomēr jūtu. Smarža vēl dienas garumā saglabājas matos. Cena 11,95

STENDERS matējošs dienas krēms taukainai sejas ādai. Sastāvs tāpat kā tonikam – bez parabēniem, silikoniem, mākslīgām smaržvielām un krāsvielām. Man vislabāk patīk konsistence un iepakojums. Patīk, ka ar pirkstiem nav jālien ķobītī, ērts dozators un konsistence ļoti viegla, ātri iesūcas. Es teiktu, ka šis krēms man patīk labāk nekā Biodermas Sebium mat. Vai arī pagājušajā vasarā man bija taukaināka sejas āda. Cena 20,63

Essence fix&matte birstošais pūderis. Stāsts kā daudziem maniem favorītiem. Ilgi nomētājās atvilktnē, līdz nez kas man uznācis, nolēmu dot otru iespēju. Tagad lietoju katru dienu, patīk kā nomatē seju, nevienā bildē vēl neesmu sev redzējusi ‘kokaīna efektu’ kā slavenībām no HD pūderiem. Gribētu vēl pamēģināt arī šo salīdzinājumam.

Rimmel lūpu krāsa In Love With Ginger. Šo paņēmu nesvačojot un nemēģinot. Ieraudzīju – paķēru. Perfekts tonis, tieši tāds kādu meklēju. Noturība laba un lieliski mitrina lūpas.

Image

Image

Image

Body Shop mazais tualetes ūdens White Musk Blush. Nopirku pirms divām vasarām un lietoju to tikai un vienīgi vasarā. Asociējas man ar Prāta Vētras Vēl viena klusā daba koncertu 🙂 esmu tāds mega nostaļģisks asociāciju cilvēks. Smarža ir tik maģiski viegla, bet aprakstīt nevaru. Man bija arī ķermeņa losjons un dušas želeja, tik safanojusies par to smaržu es biju. Cik maksāja 30 ml tiešām nepateikšu. Kaut kādi padsmit lati, ja nemaldos.

Un vēl manos favorītos ir mani pašdarinātie auskari no Pērļotavā pirktajām keramikas rozītēm – maigi un sievišķīgi.

Un kaķacu saulenes pirktas rimčikā pa piečuku 🙂

Vai kaut ko no maniem favorītiem esat mēģinājušas? Patika/nepatika?

Lai fantastiska atlikusī nedēļas nogale!

Удачи тебе on imgfave

6 thoughts on “

Leave a Reply

