divi vienā

Labs vakars jūsmājās!

Paldies wordpresam, ka atgādināja to, ka manam blogam paliek AK! jau vesels gads!! Goda vārds, nepamanīju, kā laiks paskrējis.

Bet par bloga svētkiem ne tagad. Tagad par manu zinātkāres apmierināšanu aliexpress dekoratīvās kosmētikas jomā. Pasūtīju UD Naked 3 paleti. Just because  I can.. Es zinu, ka pa 9 ar kaut ko dolāriem, man nebūs nekāds oriģināls. Bet es gribēju apskatīt šo ķīniešu paletes versiju.

Image

Jei, izņēmu kastīti no paciņas un gribējās plēst vaļā un skatīties, kādas tās ēnas i! Bet gribēju arī ievērot ‘feikās’ detaļas. Šeit, piemēram, redzams, kas ēnu bildes ir mazliet paplūdušas un ne tik izteiksmīgi spilgtas kā oriģinālam.

Image

Pašam futlārim gan ne vainas, izskatās pat diezgan prezentabli. Un tad tas patiesības mirklis..

Image

Un manam skatam paveras super-lēta izskata plastmasas palete. Šeit salīdzinājumā ar oriģinālu. Var redzēt, ka plastmasas kvalitāte ir bēdīgi lēta, oriģinālam tāds spīdumiņš klāt. Tas bija pirmais, kas mani sasmīdināja.

Image

Tad tas, kā ēnas ir ieguldītas ietvariņos. Oriģinālam tā gludi un akurāti, pakaļdarinājumam ar robainām maliņām, nu vienvārdsakot – nesmuki. Un uzraksti. Feikam tādi paplūduši, biezāki burti, oriģinālam – skaidri, plāni, taisni burti.

Image

Un tad seko svači. ‘Burvīgi’ – jūs nodomāsiet? Jā! Jo tie ir oriģināla sveči. Pigmantēti, spilgti, krēmīgi.

Image

Ok, bildēti pievakara gaismiņā un nav uz bāzes – blāvi un birstoši. Īpaši STRANGE – izskatās pēc uzbērta talka 😀

Ja ņem tā kopumā – toņi ļoti skaisti, atbilst oriģināliem, bet pigmentāciju tādu nesagaidīsi. Uz acīm dramatisku makijāžu neuzliksi, bet priekš dienas meikapa – man patīk, esmu tāda ‘no make up make up’ kinda girl, kas attiecas tieši uz acu ēnām.

Un pienākot pie svinīgās daļas!

Iegāju apskatīt savu statistiku. Gada laikā:

  • 2,530 skatījumi
  • 91 komentāri
  • 37 ieraksti
  • 21 folowers bloglovin

Lai vai kā, esmu priecīga un apmierināta, zinu, ka tas ir maz, bet es savu blogu īpaši nepopularizēju, rakstu savam priekam un lasu ar prieku Jūs! 🙂

Šajā jaunajā gadā apņemos rakstīt biezāk (haha, labākā apņemšanās).

Vēl man mājās jauns bērniņš

Image

Paldies par to, ka mani lasāt un ceru arī uz turpmāku ‘sadarbību’! 🙂 Priekā!

Image

8 thoughts on “divi vienā

  1. Kaut kad nopirku Naked 2 pakaļdarinājumu. Vislielākais prieks bija par suuuper mīksto un jauko otiņu, tikai, diemžēl, sari abos galos un tādēļ grūti ielikt krūzītē. Pigmentācija kā nu kurai (dažām pat dikti laba), ar bāzi ir ok.

    1. jā, es krūzītē lieku ar mākslīgajiem sariem uz leju, tos grūtāk sabojāt. tie šimmerīgie toņi ir mīkstāki, labāk klājas un ir pigmentētāki.

    1. paldies! 🙂
      viņš ir dikti ziņkārīgs un draisks, tā kā domāju kādā bildē ietrāpīs. bet vairāk, protams, manā instagramā – bigalise 🙂

Leave a Reply

