Un tomēr būs Mildas tirdziņa labumi :)

 

 

Tomēr man ir izdevies ievietot bildes un es varu Jums pastāstīt par labiem Mildas tirdziņa atradumiem! Braucu uz turieni pēc AUSSIE 3 minute miracle, bet tas bija izpirkts. Šampūnu arī nebija, bet bešā aizbraukt nevarēju, paņēmu kondicionieri, neskatoties uz to, ka mājās stāv puslitrīgais 🙂 un es necik nenožēloju!

Image

šī vienkāršā, nelielā, lakoniskā pudele ir tieši manā gaumē (esmu pretty much minimāliste), bet atverot pudeles korķīti un pasmaržojot.. mmm, bērnība, bērnība. kaut kādas importa košļenes. matos šī smarža saglabājas visu dienu, patik kad mati ir izlaisti, tos ik pa laikam pasmaržot. kondicionieris nav pārāk biezs, nedz arī šķidrs, labi klājas matos un atstāj tos mīkstus un zīdainus. noteikti vēlos arī masku un šampūnu, man patīk, kad viss komplekts 🙂 pārdevēja teica, ka maija beigās iespējams taisīs pasūtījumu.

Image

Image

Makadāmijas matu maska, kura arī smaržo dievīgi! Pēc končām vai friziera, nevar saprast. Maska pēc konsistences ir bieza, bet matus nepadara taukainus ātrāk, labi mitrina, tiešām var just izmaiņas pēc matu izskalošanas un izžāvēšanas. Ja godīgi, šī matu maska man patika daudz labāk nekā pie mums noperkamā makadāmija zaļi brūnajā iepakojumā. Cena ir 3-4 x zemāka. Neatceros konkrēti, bet kaut kur 3-4 eiro arī maksāja. Tagad es gribu arī šīs sērijas šampūnu pa divīti (sākumā tiešām skatījos skeptiski uz šie produktiem).

Image

vēl manas acis piesaistīja šis produkts, kas pastiprina lokas. man ir dabīgi lokaini/čirkaini mati un man ir pārgājis taisnošanas periods, tagad ļauju matiem dabīgi augt, nekrāsoju un netaisnoju ikdienā (uz ballītēm tikai, lielākoties). Tad nu man interesē visi līdzekļi, kuri liks manām čirkām atdzīvoties un vīties. Šis līdzeklis maksāja tikai 2,13 EUR, bet es jums teikšu – savu uzdevumu pilda lieliski, lietoju pēc katras mazgāšanas reizes. Uz iepakojuma rakstīts, ka ērti turēt somiņā un atjaunot lokas dienas garumā, to gan vēl neesmu darījusi, izmantoju tikai no rīta. Pats līdzeklis ir balts, pabiezs, liekas netipisks priekšs spreja, bet labi sakratot, izsmidzinās normāli, matos var redzēt mazas baltas pilītes, bet izbužinot matus ar rokām, tās pazūd.

Image

te būs mans neveiklais selfijs bez meikapa, bet ar dabīgi izžuvušām lokām.

kā arī bildēs jūs redziet uz nagiem manu šībrīža favorīti (jā, jā, tā pati colorama bleached neons!) un to, kā es lielos ar savu nesen uzziedējušo orhideju (jā, tāpat kā scentivory) 🙂

ko jūs esiet mēģinājušas no šīem? vai variet vēl ko ieteikt no Mildas tirdziņa labumiem?

 

6 thoughts on “Un tomēr būs Mildas tirdziņa labumi :)

  1. Ieraugot pirmo bildi, mans pirmais jautājums – kas tā par nagu laku? Izskatās vienkārši superīgi. Man ir rozā un zaļais neons, bet tie nudien neizskatās ne uz pusi tik gaumīgi.
    Loku sprejs arī izskatās labs. Gandrīz vai paliek žēl, ka man nav lokaini mati 🙂

    1. man ir korallīgais un zaļais vēl, bet šis ir tas, kas pudelītē izskatās laškrāsas. veikalā likās, ka nekas īpaši labs tas nav, bet kad nolakoju… ❤

  2. Esmu mēginājusi no šīs Macadamia sērijas kondicionieri un ir, ir ļoti labs! Man ir arī tas sprejs, bet man tas nepatika, lai gan man pašai mati it kā arī ir viļņaini/lokaini, baltais sprejs tos padara dikti taukainus un smagus. 🙂

    1. Jā, tavā blogā arī par kondicionieri lasīju 🙂 es noteikti to kaut kad nopirkšu!
      par spreju, jā, noteikti no matu struktūras atkarīgs, utt., jo man it kā mati arī ātri taukojas, bet šis sprejs to nepaātrina.

    1. Nu vot! Tagad mēģināšu nomedīt un iespējams to īpašiem gadījumiem un šo makadāmijas masku ikdienā 🙂
      Un paldies! Tā šķiet, kamēr pašai tādi nav 😀

Leave a Reply

