nagulaku favorīti

sveiciens vasarīgajā sestdienā!

šodien bija tik perfekta brīvdiena, bet es nobumbulēju pa mājām. lai vai kā, the night is young, šodien muzeju naktis, jāpaspēj vēl iziet ielās. bet radās laiciņš uzrakstīt par savām šis sezonas nagulaku favorītēm. pēdējā laikā man bija tendence lietot tikai vienu nagulaku. ziemas sezonā tā bija vai nu tumšā, vai nude. tagad, man kaut kas uznāca un sagribējās krāsas.

Image

fotoaparāts nespēja uztvert īstās krāsiņas. :/

– pirmā ir manis pašas uzjauktā (pēc Naktsmeitas receptes) baltā kolorama+2 pilieni Douglas tirkīzzaļās lakas. laokoju kādas 3 nedēļas pēc kārtas.

– tad es beidzot veikalos ieraudzīju bleached neons. ķēru pēc zaļās un korallīgās. klājās nelāgi, bet pēc 3 kārtām viss ir kārtībā 🙂

– mazo dzelteno orly medīju pagāšvasar, tā arī nenomedīju, šogad ieraudzīju, domāju vai vajag un jā, priecājos, ka nopirku. dievinu to uz nagiem!

kas Jums šosezon topā? un vai iesiet uz muzeju naktīm?

IMG_2906
un tā aptuveni izskatās uz nagiem un fočiks nespēj nodot to neonīgumu :/

7 thoughts on “nagulaku favorīti

    1. paldies! :))
      kad es gāju medīt neonus, domāju, ka arī pirkšu to oranžo, bet veikalā nesapratu, vai tas ‘lasīgais’ ir tas oranžais?

      1. Precīzi tas pats bija ar mani!!! Bet noriskēju un paņēmu to it kā lasīgo un labi, ka tā. Mēģināšu šodien safočēt, tad jau drīz blogā redzēsi 🙂

  1. Wēh, tas džeks ir tik dīvains pēc izskata.. 😮
    Es galvenokārt dēļ Shailene Woodley, jo nesen noskatījos seriālu ar viņu galvenajā lomā, un jā (clap)

Leave a Reply

