pēdējais laiks

sveikas, dāmas!

aiz stūra jau maijs un tad jau vasara, kas nozīmē šorti, īsas kleitas, pludmale un peldkostīms. man, personīgi, šajā laikā vienmēr uznāk neliela panika – ES PELDKOSTĪMU NEVILKŠU! rodas jautājums – kāpēc es par to nedomāju agrāk? var būt visu gadu?? domāju, ka neesmu vienīgā, kura ir ļoti labos draugos ar Slinkumu. mēs tik cieši draudzējamies, ka viņš mani var pierunāt uz jebko – skatamies kopā TV, neej uz zāli. un es paklausu. neej tak vakarā skriet, auksts gaiss. labi. ko es varu pastāstīt par sevi – man ir ļoti vājš raksturs un man ļoti patīk ēst. slikts kombo. bet pēdējā laikā esmu sākusi domāt par to, ko ēdu. jā, brīvdienās kāja paslīd – pica, maķīts, svaigbagete. bet vispār ikdienā esmu atteikusies no maizes. no rītiem vai vakarā uzkožu galetes ar svaigo sieru vai avokado.

Image

garšīgi un veselīgi. pat mans draugs sāk tās čiept. vakaros ēdu salātus, brūnos rīsus ar dārzeņiem vai pilngraudu makaronus. kādreiz bez sirdsapziņas pārmetumiem ēdu makaronus ar sieru un kečupu (mīļākais vakariņu ēdiens kopš bērnības).

Image

Image

un jā, es atzīstos, man arī ļoti patīk ēdiena bildes 😀

vakarā cenšos ēst augļus vai jogurtu.

iedvesmai es instagramā sekoju daaaaudz skaistu, hot meiteņu profiliem. tur liek gan veselīgu ēdienu bildes, gan arī super-seksīgus ķermeņus. arī žurnāli un grāmatas mani morivē.

Image

grāmata vispār ir superīga, tur aprakstīts viss, ko drīks, ko nedrīkst un kāpēc. vienīgais, no kā es pagaidām nevaru atteikties ir alkohols. man ļoti garšo vīns. un man patīk to dzert brīvdienu vakaros. nejau mega kvantumos, bet anyways, to vajadzētu no ēdienkartes izslēgt vispār.

esmu atkal nopirkusi abonementu sporta zālei, mēģināšu iet pēc iespējas regulārāk. mēģināju katru dienu mājās taisīt presītes – kāda iespēja? 😀

Image

kopumā ir riktīgi laba sajūta, kad tu centies un jūties labi par to, ko dari. vēl labāk būs, ja redzēšu rezultātus vasarā. es neesmu baigi chubby, vienkārši palaidusies ar savu ēšanu.

Image

kā jūs sevi motivējiet? ko jūs darat? vai jums ir kāds helthy fit lifestyle noslēpums, ieradums? es tiešām labprāt vēlētos to dzirdēt! 🙂

2 thoughts on “pēdējais laiks

  1. Negribu sagraut tavu motivāciju sakot, ka jau tā esi ļoti skaista un tev ir superīgs augums, kā arī ļoti skaistas kurpes pēdējā bildē…

    Es mēģinu ēst veselīgi (un tas nenozīmē tikai salātus, bet no visa pa drusciņai) un perfektā variantā vismaz katru otro vakaru dodos 15-20min skrējienā, perfekti ja izdodas iziet paskriet kopā ar draugu. Viņš ir labākā fiziskajā, nekā es, tāpēc skrienot manā tempā var brīvi man stāstīt viskautko, kamēr es atbildu ar “aha” un cenšos turēt līdzi. Tā var atslēgt prātu no skriešanas un noskriet vairāk, ja ej ar kādu kopā.

  2. man šķiet es patiesi nosarku! paldies!
    es mēģināju sevi pierunāt iet skriet, bet kā nesanāk, tā nesanāk 😦 forši, ka vari iet kopā ar draugu, es savējo noteikti nekad nepielauztu. viņam nav jāiespringst, viņš spēlē hokeju un par kādu lieku tauku viņam nav jāsatraucas.

Leave a Reply

