šībrīža favorīti

sveikas šajā burrrrrrvīgajā un garajā nedēļas nogalē!

esmu super-priecīga par laiku aiz loga, bet bēdīga par to, ka šodien sēžu mājās. laikam jau jāvelk kedas kājās un jābrauc kaut kur aiz ričuku, bet nu pagaidām jums pastāstīšu par saviem lielākajiem mīluļiem un izmantotākajiem produktiem. 

Image

Batiste saušais šampūns ar tropisko šmaržu. Man ļoti patīk! Šis ir pirmais sausais šampūns, no kura es redzu reālu efektu un noteikti pirkšu atkārtoti. 

Phil Smith intensīva mitrinoša matu maska. Mati kļūst mīksti, jāpatur 15 minūtes un tad jāizskalo. Es parasti dušā tik ilgi nečiloju, nomazgājos, ieklāju masku mitros matos un tikmēr paknibinos gar seju pie spoguļa. Pēc tam mati tādi vijīgi un gludi. 

Planeta Organica pīlings ar AHA skābēm. Patīk. Patīk sajūta pēc tam, efektu redzu un viss kārtībā 🙂 

Urban Decay acu ēnu bāze. Līdz šim – labākā bāze ever. Iegādājos lookfantastic.com. Ar to ēnas turās visu dienu, arī ne pārāk kvalitatīvās, piemēram MUA man noturās no agra rīta līdz vakaram. 

DNC biovasks nagiem. Cenšos lietot cik regulāri vien varu, bet kutikulas mīkstina labi.

Burberry The Beat manas mīļākās smaržas ever! Šī ir ceturtā jau pudelīte. Smieklīgi ir tas, ka draugs tās atveda no komandējuma un teica, ka man šādas vēl nav bijušas un viņš nav pārliecināts vai man patiks. Acīgi gan tie vīrieši! 😀 līdz šim man bija ar sudraba korķīti. Varbūt kāds var izstāstīt kā tās atšķiras? Manuprāt, šīs smaržas lieliski raksturo mani. Bet tagad esmu sagribējusi Burberry BRIT Rhythm. Noteikti būs nākamās. 

YSL babydoll skropstu tuša. Šī būs mans favorīts. Vēl varētu iegādāties Lancome Hypnose Doll eyes, pamēģināju no drauga māsas, patika daudz vairāk kā vienkārši Hypnose, kura man vienkārši nostāvēja atvilktnē un sažuva. YSL nav pārāk dramatisks efekts, bet patīk, ka nesalipina skropstas, tās pagarina un pefekti atdala. 

Nu kaut kā tā! Šīs bija pirmās lietiņas kas iešāvās prātā. Gaidīšu ari favorītrakstus no jums!! 🙂 

2 thoughts on “šībrīža favorīti

Leave a Reply

