PO viegls, matējošs toniks sejai

sveikas, daiļās!

ja godīgi, man ir kauns pašai no sevis, ka neesmu rakstījusi veselu mūžību. es teču sev apsolīju! nezinu, ko pie tā vainot, bet visticamāk to lielo, resno slinkumu, kuram es tik ļoti patīku, ka viņš mani apskauj un ievelk dīvānā un katru vakaru grib pavadīt ar mani kopā. vai arī vienkārši sevi. bet nu jaunumi tādi, ka esmu sākusi mācīties sejas estētisko kopšanu, man ļoti patīk, ļoti interesanti un man ļoti patīk papildināt savas zināšanas skaistumkopšanas sfērā.

Image

bet vispār ienācu šeit pastāstīt jums par vienu burvīgu produktu – Planeta Organica toniku taukainai ādai. apmēram gadu man bija taukaina sejas āda, jo īpaši T-zona. vienīgais, kas mani spēja glābt, bija matējošie papīrīši. bet tad es iegādājos šo toniku un nezinu, sagadīšanās vai nē, bet manas sejas ādas stāvoklis normalizējās. iespējams, ka pie vainas bija regulārs sporta zāles apmeklējums un nepietiekama ūdens daudzuma uzņemšana. esmu super amierināta gan ar kvalitāti, gan cenu (kuru gan jums nepateikšu, jo kamēr tiku līdz šim rakstam, toniks ir gandrīz jau tukšs) un domāju, ka noteikti iegādāšos vēl kādu toniku no šīs sērijas, bet tagad, visticamāk, normālai ādai.

kurš ir jūsu mīļākais toniks pašlaik? 🙂

🙂 alise

Leave a Reply

