manikīrpalīgi

ir piektdienas vakars, beidzot ir mazliet laika, sēžu, malkoju sarkanvīnu un esmu beidzot saņēmusies rakstam. 🙂

šoreiz par to, kas ir vajadzīgs manikīram bez krāsiņām. lakas un līdzekļi, kas palīdz ilgāk saglabāt nagus koptus un nenolupušus.

Image

1. Inglot Cuticle Removing gel nosaukums droši vien izskaidro visu. šis bija diezgan impulsīvs un neapdomāts pirkums, jo es nekad šādas lietas nelietoju. pirms tam lietoju ForA līdzekli, bet tagad lietoju šo regulāri un man patīk. uzlieku uz minūti un tas pietiekami labi mīkstina kutikulu, viegli atbīdīt ar apelsīnkociņu.

2. Essence express dry drops pilieni ātrākai nagulakas nožūšanai. cik saprotu, tagad tos vairs neražo. kā es bez tiem dzīvošu??? tie tiešām darbojās.

3. SPARitual nagu un kutikulu eļļa. teikšu godīgi – regulāri to nelietoju, bet protams, kā jau lielākā daļa, dod koptu izskatu.

4. NailTek Foundation II aizpilda un nogludina nagu, stiprina to (tā ražotājs). nolakojot to, nags kļūst grubuļains un tāds viegli smilšains. man šķiet, ka veido labāku ‘saķeri’ ar nagulaku.

5. ORLY In A Snap man šis bija vēl pirms jaunā dizaina un arī bija diezgan efektīvs līdzeklis, cerēšu, ka šis būs aizvietotājs essence pilieniem.

6. O.P.I Nail Envy bez komentāriem. šis līdzeklis padarījis manus nagus stiprākus, tie tik ļoti neslāņojas un es šo lietoju kā bāzi. pārējās bāzes stāv novārtā.

7., 8. Inglot Diamond Top Coat un Inglot Silk wrap base coat šis duets ir lielisks! pirms nopirku Nail Envy, šie bija nešķirami. ar tiem nagulaka turas ļoti ilgi, ja nav problēmas ar trausliem nagiem, tad noteikti iesaku. tagad man ir dilemma – lietot Inglot topu, lai ilgāk turas vai ORLY, lai ātrāk nožūst 🙂

9. Eveline SOS šis bija viens no pirmajiem nagu ārstiem. paredzēts mīkstiem, trausliem un slāņojošiem (nav tāds vārds?? (vīns dara savu)) nagiem. dažkārt, kad atpūtinu nagus, vienkārši nolakoju šo. nekādu super efektu ievērojusi neesmu.

10. Cuccio nagus baltinoša pasta. vienu brīdi man bija pamatīgi dzelteni nagi. tad kādā blogā izlasīju par šo. tas palīdzēja, tiešām baltināja nagus, regulāri lietojot. tad es sāku lietot tādu brīnumlīdzekli kā bāze un man šādas problēmas vairs nebija 😀

 

Kādus nagu uzlabošanas līdzekļus lietojiet jūs??

2 thoughts on “manikīrpalīgi

    1. prieks dzirdēt! 🙂
      pirku Oniks Beta veikalā, cena bija līdz piečukam. smaržo un konsistence kā zobupastai. uzliec uz nagiem un ar kādu birstīti vienkārši pamasē.

Leave a Reply

