oktobris nāk ar pirkumiem!

oktobris ir mans mīļākais rudens mēnesis. man mēneša vidū ir dzimšanas diena!! 😀 labi, ne tikai tāpēc. šogad ir īpaši skaists rudens, braucu un priecājos par kokiem visapkārt. bet nākamnedēļ jau sola sniegu :/

tāpēc šomēnes es visus pirkumus norakstu uz sevis lutināšanu – man taču drīkst, man drīz dz/d. :))

Image

trakajās dienās pabiju, multiluksā un siberikā, iespaidojoties no liliānas bloga, arī! 🙂

priecājos par visiem produktiem. iemēģinājusi arī jau esmu visu un ar visu esmu apmierināta, īpaši cc krēmu, kurš ļoti izlīdzina seja krāsu, keitas mosas rimmel lūpukrāsu, kura man jau ir trešā no tās kolekcijas un max factor burgundy crush nagulaku. rudenīga.

par šampūnu vēl spriest par agru, pamēģināju tikai vienu reizi, jo jāizlieto tas, kas šobrīd. stendera sviests noder ļooooti, jo šomēnes āda sausa kā nekad!

 

kā jums ar pirkumiem vai ar baniem veicas?? :))

7 thoughts on “oktobris nāk ar pirkumiem!

    1. smarža ir tāda, diezgan neitrāla. jūtama, bet ne pēc ķīmiskiem gurķiem. vismaz manam degunam likās tīkama. kamēr skrubējos, vispār par to neaizdomājos un netraucēja.

      p.s. piedod, visu laiku gribu uztaisīt rakstu par madaras fluīdu un tā nekādīgi nesanāk, jo es bildēju ar telefonu un viņš neuzķer svatčus galīgi :/

  1. Hehe, :)) tieši vakar skatījos uz to cc krēmu. Tev patīk tādi viegli tonalie.?
    Es vienmēr noraustos, ka būs pārāk caurspīdīgs, un neko nekad neesmu pirkusi, ne bb, ne cc,. Kad nopirku madaras tonejošo, atdevu to mammai, jo man parak bieži ir sejas katastrofas, un tas patiešām ir ļoti caurspīdīgs..

    1. Man nepatīk, kad ir pārāk trekni, bet šis nosedz pietiekami labi. ja man būtu normāla kamera, es nobildētu seju pirms un pēc. tik caurspīdīgs cik madaras viņš nav. esmu iemīlējusies viņā un pie madaras tagad atgriezties nevaru 😀

Leave a Reply

