tukšā tara – augusts/septembris

tukšā tara - augusts/septembris

tā sanāca, ka neatrādīju augusta taru un septembrī iztērēju gaužām maz produktu, tāpēc apvienoju 🙂
1. Nail Polish Remover – nekas īpašs. nopirku piemājas veikalā, jo drogas nebija pa ceļam. Isana bija un būs mans favorīts.

2. Gliss Kur Hair Repair matu maska. No šīm mazajām maskām parasti gaidu tādu pašu efektu kā no tām kondicionieru paciņām krāsu kastītēs. nebija.

3. Bioderma micelārais ūdens – ja kādai par šo nepieciešami komentāri – dodiet ziņu! 😀

4. Planeta Organica Toscana Hair Mask – laba maska, skaisti smaržo, mīksti mati, pieņemama cena, labs sastāvs. vai maz vēl kas jāsaka?

5. Madara Sun Flower tonējošais fluīds – nākamo jau lietoju. iet apmēram gadu, ja pērk uz atlaidēm, vispār izdevīgi. patīk ikdienā, jo nav smagnējā sajūta kā tonālajam.

6. Fructis Goodbye Damage šampūns – pēc ilgiem laikiem biju nopirkusi drugstore šampūnu. smaržoja smuki, bet tādu efektu kā reklāmā, protams, nesniedza.

7. L’oreal Micelārais ūdens – patika, cena laba, bet tomēr mana sirds pieder biodermai 🙂

8. L’oreal Studio Silk&Gloss taisnojošaislīdzeklis pret karstumu – lietoju iiiiiilgi, kādu gadu. matus pārāk bieži netaisnoju un izvērtēt vai labi aizsargā pret karstumu neprotu, jo gali tāpat šķeļās.

9. Natura Siberika Mitrinošās sejas putas – nebija ne vainas, bet ja jāizvēlās, ņemtu vēlreiz Himalayas putas, tās patika labāk.

10. Planeta Organica Maroccan kondicionieris – patika smarža. mati bija arī patīkami mīksti, sastāvs un cena labi.

11. Planeta Organica Maroccan šampūns – arī ļoti patika smarža. dažiem var šķist, ka slikti puto, bet es kaut kā pieradu un šis bija jau mans atkārtotais pirkums. ļoti ērti, ka pumpītis.

12. L’oreal acu dekoratīvās kosmētikas noņēmējs – tik labi nemaz nenoņem un es vienkārši neeeevaru izturēt to eļļainumu. mans favorīts paliek garnier.

kas jūsu miskastēs es jau pa lielam apskatīju, wishlistu uztaisīju 😀

5 thoughts on “tukšā tara – augusts/septembris

    1. moon flower ir domāts gaišākai ādai. domāju, ka ja ņem pēc gadalaiku tipa, tad derētu ziemai un vasarai. tā kā pati esmu rudens un ir diezgan tumša āda, man der šis.
      mēģināšu šodien vai rīt sabildēt 🙂

  1. par Nr.12 piekrītu par visiem 100 %! Es ar neesmu baigajā sajūsmā 😐

    Nr.5 man kaut kā likās pat pārāk smags un taukains. Baigi vīlos, jo liku uz to lielas cerības. Vienīgi patika izgaismojošais efekts.

    1. patiešām??! 😮 man liekas tik viegls, konsistence tik šķidra, man ātri iesūcas ādā, neatstājot nekādu treknu kārtiņu un man ir ĻOTI taukaina āda!
      p.s. es apakšā tagad lieku bioderma sebium mat, iespējams tas mazliet spīdēšanu kontrolē.

Leave a Reply

