A.S.V Kosmētikas veikals

A.S.V Kosmētikas veikals

ilgi jo ilgi nevarēju saņemties un atrast laiku ieiet šajā veikalā, bet vakar, acīmredzot, zvaigznes bija pareizi sastājušās un es beidzot tur iegāju. man bija jau izveidots mini-wishlists. un to visu es arī nopirku. tagad varu apgalvot, ka mans wishlists ir krietni lielāks.

mēģināšu atrādīt lūpu kremus. man ir amsterdam un antwerp. uz lūpām tās ir perfekti matētas.

baked blush mēģināšu atrādīt gan swatchos, gan uz sejas. P.S. tas ir burrrrrvīgs!!!

vai bieži iegriežaties šajā veikalā un kā patīk produkti?

6 thoughts on “A.S.V Kosmētikas veikals

      1. tā jau ir, Latvijā tiešām e.l.f. visas 3x uzcenojums, bet neko daudz arī nepērku, bet sūdzēties par kvalitāti līdz šim lietotajam nevaru. :]

  1. lūpu krēmi ir tiešām amazing, labi, ka nopirki. :]
    nav ļoti daudz nekā no šī veikala, bet nav arī maz. dzīvoju tuvu, tāpēc ik pa laikam iegriežos un visu laiku prasu, vai ir kas jauns. ;D

Leave a Reply

