NOTD – bluemarine

NOTD - bluemarine

sveicinātas oktobrī, dāmas!
jā, arī man, kā jau visiem, septembris vienkārši palidoja. ņemot vērā to, ka pa vidu vēl bija atvaļinājums, šis likās ātrākais mēnesis šajā gadā.
un jā, man ļoooti gribas rakstīt biežāk, ir arī par ko, bet kad es atnāku mājās no treniņa, vienīgā doma ir – paēst, gulta, seriāls, gulēt. 😀 vai jums arī ir līdzīga ikdienas rutīna?
bet es sev apsolījos oktobrī uzrakstīt VISMAZ 5 ierakstus. maz, bet ar kaut ko ir jāsāk, vaine? 🙂

bet vispār šodien gribēju atrādīt jums savu šodienas manikīru. tikko noņēmu baklažānlillā gellish un sagribējās kaut ko sulīgāku, spilgtāku, jautrāku. jā, pie mana ikdienas melnbaltā darba dresskoda varbūt izskatās netipiski, bet who cares? un ja jau pat mans draugs teica, ka smuki, jo viņam parasti nagi ir kaut kas tāds – meh! – tad izdomāju, ka jums jāparāda.
izmantoju abas itālijā nopirktās kiko nagulakas.

kas šobrīd uz nagiem jums? un kādi ir rudens top-toņi?

Leave a Reply

