atvaljinaajums

taa kaa esmu projaam, siciilijaa, viesojos pie mammas, tad atljaushos rakstiit bez garumziimeem.

paraadiishu jums, kas nonaacis manaa iipashumaa sho 3 dienu laikaa, kameer esmu sheit.

pirmais. braucu shurp un zinaaju – milaanas lidosta – kiko veikals. un patiikami bija, kad iegaaju tur un ieraudziiju, ka daudz kam atlaides.

Image

(veel, nezin kaapeec, bildes liekaas apgrieztas un neskatoties uz to, ka datoraa taas saglabaaju vertikaali, taas kaut kur ievietojot, taas griezhas otraadi)

nagulakas manos iemiiljotajos tonjos (mint ir veel dieviigaaks par manu liidzshineejo maybelline favoriitu)

tad veel juus redziet divas eenas skaistaas kraasaas, skropstu tushas baazi, tushu un kraasaino tushu zilzaljaa tonii un manu pirmo ‘chabii stiku’.

Image

(oo, rekaa, shii bilde pareizi apgriezusies!)

Image

Image

zilajaa eenaa es vispaar esmu iemiileejusies, bet taa kaa sheit es iipashi nekraasojos, tad uz aciim to iemeegjinajusi veel neesmu.

tad biju veel vieteejaa veikalaa, kas liidzinaas muusu drogaam, kur iegaadaajos paaris lietinjas no ne paaraak daargajiem kosmeetikas stendiem. bronzeri, perfekto nude luupu kraasu un deborah chabii stiku. tagad mana kosmeetikas maka saturs ir krasi mainiijies. bet arii pats maks ir mainiijies, jo sephora veikalaa es ieraudziiju sho jauko maku un kjeeru to uzreiz. (kaads bija mans ieprieksheejais, juusu aciim labaak neredzeet :))

Image

taa nu pagaidaam man iet beauty sfeeraa! redzees, vai atvaljinaajuma laikaa veel ko uzskriceleeshu.

un kaa jums?! baudiet peedeejaas siltaas dienas?

6 thoughts on “atvaljinaajums

  1. man ir KIKO lūpu krāsa (zīmulis), bet kaut kā līdz galam nav iepaticies. bet tā kā saņēmu to dāvanā, nevis pati pirku, tad nepārdzīvoju 🙂
    apsveicu, ar bagātīgo kosmētikas klāsta papildinājumu 🙂

    1. man vajadzèja pamègjinàt, paskatiishos kaa buus, jo vispàr man patiik tikai mateeti luupu produkti. bet pati kaa taada kiko kosmeetika man patiik. pienjemama cena un kvalitaate ir ok.
      paldies, ceru shis vèl nav viss! 😀

  2. Man no kiko ir tikai tuša, bet man neder, jo man tādas paīsas skropstas. 😦
    Bet gribētos redzēt to resnuli uz lūpām, parādīsi?^^

    1. man arī kaut kā nepatīk tuša. skropstas arī nav baigi garās un šī tuša viņas padara kaut kādas nekādas.
      ar resnuli diemžēl ir tā, ka esmu to aizmirsusi pie mammas sicīlijā 😦 vienīgais resnulis, ko varu atrādīt ir deborah.

  3. Man no Kiko ir ljoti daudz kosmeetikas, jo kaadreiz dziivoju taa, ka man veikalinjhs bija paari ielai. Nu, saprotams, ka, taa kaa atlaides vinjiem biezhi, nespeeju mieriigi garaam noiet 😀 Man lakas un acu eenas vismiiljaakaas, tushas ne visai, aatri palika sausas.

Leave a Reply

