micabella sejas pīlings

vai jums ir bijis tā, ka ejiet pa tirdzniecības centru un meitenes no micabellas vai vēl tur tām kopjošajām kosmētikām jūs aptur un bez maz vai uzreiz uz jums sāk demonstrēt pārdodamo preci? man arī jā. tagad spicē gar to micabellas veikal-stendu eju ar nolaistām acīm vai tēloju, ka runāju pa telefonu.

tātad, pārdevēja mani 20 minūtes mēģināja pierunāt nopirkt šo brīnišķīgo sejas pīlingu pa 60 latiem, bet tajā dienā TIKAI PA 30 LATIEM!!!! es viņai teicu, ka nepirkšu, nav man šobrīd  tādas naudas tādām lietām. es jau arī tāda diplomāte, zin, nevaru pagriezties un aiziet, stāvu laužos. beigās tomēr pateicu, ka nē un viss, man vēl tur mēģināja kaut kādu pilnīgi stulbu lūpu balzamu iesmērēt pa 6 ls, bet nu jā.

vēlāk, bija expo beauty izstāde, kurā es piedalījos, grimmējot modeles frizieru konkursā ar, starp citu, micabellas kosmētiku! 😀 bet nu stāsts ir tāds, ka es tomēr aizgāju un nopirku to brīnumpīlingu, jo man tomēr ieintriģēja tas efekts, ko man rādīja spicē.Image

šeit jūs redziet šo produktu visā savā godībā.

ko sola ražotājs?

micabeauty vitamin C exfoliating peeling gel nodrošina sejai maigu pīlingu un vitamīnu C. ar jaunās tehnoloģijas palīdzību gels noņem atmirušās šūnas atstājot ādu neticami maigu un uzlabo cirkulāciju.

ko es jums teikšu?

Image

šeit jūs redziet manas atmirušās ādas šūnas. bet uz sejas tas tik labi nenotiek un tik labi nesaritinās. sejas ādu nemitrina, kā man solīja pārdevēja, visas mazās pumpiņas arī nenoņem. bet solīja!!

tātad es secinu, ka šie bija supernelietderīgi iztērēti 30 lati, bet ko padarīsi. mācīsimies no kļūdām! 🙂

vai kādai šāds ir bijis un paticis?

8 thoughts on “micabella sejas pīlings

  1. Oi, mani arī burtiski ievilka! Beigās nopirku divus pigmentus, esmu ļoti apmierināta, beigās pat nokaulēju cenu. Atliek vien pateikt, ka es vēl padomāšu un atnākšu vēlāk, lai dabūtu divus pigmentus lētāk kā vienu..;D

    drīz būs tieši blogā atsauksme:)

    1. ooo, oho! 😀 nē, man patīk tā kosmētika, laba, bet neesmu minerālās kosmētikas fans. nepatīk, ka ēnas ir pārāk spīdīgas, bet piemēram kāds vaigu sārtums bez spīduma ir diezgan ok 🙂

  2. Man šo uzdāvināja, ik pa laikam palietoju, tā kā man nebija sastāstītas brīnumlietas, ko tas pīlings paveiks, tad esmu diez gan apmierināta. pa 30 ls gan protams nepirktu 😀

    1. es arī viņu lietoju diezgan reti, jo dēļ tā ‘efekta’ man ir besis ņemties ar visu to padarīšanu.
      varbūt, ja būtu saņēmusi to kā dāvanu, arī būtu priecīgāka 😀

  3. oja, tas meitenes no micabella un dead sea premier ir genialas. cik esmu padevusies vinu varai, tik esmu bijusi apmierinata ar produktiem, bet apzinati nekad neapstajos, jo zinu, ka gaida vai nu iepirksanas budzeta parsniegsana vai ari ilga diskusija un kliresanas, lai atkal tiktu prom. reiz ari es iegadajos sadu te pilinga zeleju. jasaka – biju visnotal apmierinata. protams, viens pats sis produkts nav nekads brinumlidzeklis, bet komanda ar citiem attirosajiem lidzekliem, un regulari lietojot – patikami. jaunu iepakojumu gan diez vai iesu iegadaties 😀

  4. Man ir bijis šis, un ļoti patika. Mans gan izmaksāja 160 dolārus, bet tad Latvijā vēl nebija pieejams. Šis ir produkts, ko gribētos iegādāties atkārtoti. Bet es palasīju sudzibas.lv par MicaBella stendiem spicē un dominā, es domāju, ka drīzāk piekautu tās furijas, nevis kaut ko pirktu tur.

    1. nu tie paši 60 lati arī sanāk 🙂
      šorīt tieši ieraudzīju to savā plauktā, nodomāju, ka jāsāk regulāri lietot.
      jā, man nebija nekādas velmes pirkt viņu spicē, tāpēc arī iegādājos expo beauty. gan jau man vēl pus h mēģinātu kko iesmērēt.

      1. Nu man viņš man izmaksāja 90ls, tajā brīdī.
        Tur tiešām to vien dara, kā mēģina piespiest kaut ko nopirkt?:D

Leave a Reply

