matu eļļu fetišs

jā, es esmu pilnīgi izlaidusies un galīgi sevi nevaru piestiest kaut ko uzrakstīt, lai gan ideju tik daudz, ka jāsāk būs piefiksēt un vēlāk arī par to visu uzrakstīt. tā kā šodien ir nesteidzīgā brīvdiena, atļaušos jums kaut ko pastāstīt.

man ļoti patīk skaisti, gluži, mīksti mati. kurai gan nepatīk? pašai man ir čirkaini, ne tuvu ne gludi,bet pietiekami mīksti mati. bet kad es ieraugu kādu serumu vai eļļu, es domāju,m ka tas spēs darīt brīnumus (pati nezinu kādus). tad nu man ir sakrājušās matu eļļas uz kurām tagas man stāv bans un veikalā sev pat neļauju skatīties to virzienā.

Image

vai kāda no tām ir WOW līdzeklis? – nē. vai kerastase pa 17ls ir labāka par fructis par 4 ls? – nē. protams, ka es to visu jau zinu, bet tas mani neaptur.

šajā saimē jaunpienācēja ir l’oreal un, ja godīgi, man ļoti patīk. iepūšu mitros matos un no tās mati paliek mīksti un spīdīgi.

kerastase es lietoju tad, kad taisnoju matus, jo man šķiet, ka tā ir tik viegla eļļiņa, no viņas mati nepaliks taukaini, tā ātri iesūksies, ļoti skaisti smaržo.

pārējās trīs – vienkārši eļļas.

cristalli liquidi rivitalizzante es pirku disco cosmetics par pāris latiem, jo izskatās, ka tajā brīdī man nebija kur likt naudu. smaržo pēc alfa parf semi de lino matu eļļas. varbūt padara spīdīgākus uz kādu laiku.

fructis split ends bandage es iegādājos zandas ietekmē, jo viņa bija ļoti saslavējusi, uzsverot, ka sašķeltos galus it kā salipina. nezinu, kā es varu būt tāds ‘mediju’ un reklāmu upuris, bet man, protams, nekas neko nesalipina.

fructis miraculous oil man ir tāda periodiska eļļa – dažkārt iesmērēju matos pirms gulētiešanas, dažkārt ielieku pirms žāvēšanas, bet pēdējā laikā liekas, ka tik daudz matu produktus lietoju, ka labāk izvairos, vēl ņemot vērā, ka tagad topā ir l’oreal.

un kā ir ar jums? vai esiet matu eļļu fanes vai dodiet priekšroku kādiem viegliem pūšamajiem līdzekļiem?

7 thoughts on “matu eļļu fetišs

  1. paldies par info! :] ja sagribēsies kādu matu eļļu, zināšu, uz ko skatīties un uz ko nē. :]]
    pati nelietoju īsti šādas eļļas. lietoju pantene serumu matu galos, ja gribas ko tādu nogludinošu, bet tā šad tad pirms mazgāšanas uz laiku drīzāk matos iesmērēšu kādu parastu eļļu – kokosrieksu vai olīveļļu.

    1. man ir arī kokosu eļļa, to pie šīm nepieskaitīju. visu laiku gribu sākt regulāri to smērēt matos, bet kā nesanāk, tā nesanāk 😦
      kā tev šķiet, ir kāds efekts no tās pirms-mazgāšanas paturēšanas matos?

      1. nesanāk jau arī tā regulāri, jo aizmirstas un tad nav laika. nekad neturu tā ļoti ilgi – parasti sanāk kādu stundu, maksimums divas, citi saka atstāt uz nakti, bet neesmu mēģinājusi. bet arī tad liekas, ka neliels efekts ir, vienīgi kaitina mazliet tas, ka, lai kārtīgi izmazgātu to eļļu, jāmazgā mati divreiz. nu, ja arī nekā diži nepalīdz, vismaz gribas domāt, ka mati ir mīkstāki un ka varbūt palīdz galiem nešķelties. ;D varbūt, regulāri lietojot, efekts ir izteiktāks.šad tad pavisam nedaudz ielieku arī sausos galos un atstāju. :]

  2. Lielisks raksts, un tieši laikā, jo sāk iet uz beigām mans Joico serums. Veikalā skatījos, bet izvēle tik plaša, ka nezinu, ko ņemt. Būs jāpamēģina tā L’oreal, jo man patīk izsmidzināmie līdzekļi. :))

    1. nu uz saviem matiem es nekādu citādāku efektu neredzu 😀 nu visas kā viena – padara nedaudz mīkstākus, sākumā mati nedaudz spīd, kad eļļa iesūcas matos pavisam, efekta nav. var jau būt, lai iegūtu kādu manāmu efektu, ir jālieto visi kerastase produkti, ieskaitot šampūnus un kondicionierus.

Leave a Reply

