bh cosmetics

vai esiet kādreiz kaut ko dzirdējušas par šādu kosmētikas brandu?

es par to uzzināju šogad un nolēmu pamēģināt. manā pirmajā pasūtījumā ietilpa stipling ota tonālajam, lūpukrāsa un divas paletes. šodien par vienu no tām.

26 shadow blush combo palette

Image

izskatās palete diezgan skaisti, gaumīgi, bet sākumā iepakojums nenormāli smirdēja pēc plastmasas.

Image

iekšā ir šadas te ikdienišķās krāsiņas. ir gan matētās, gan šimmerīgās. es ikdienā mīlu matētās. pietam tā, lai gandrīz neko nemana. esmu minimāliste. vaigus ietonēju ar otro sārtumu, ļoti patīk dabīgais tonis. vai interesē, kādas krāsiņas ir tuvāk? 

 

Image

nesmejieties par manu kolāžu, tā ir pirmā. var redzēt, ka daži toņi vienkārši pazūd uz ādas, lai kā es tos mēģināju uzzieķēt. citas ir tik mīkstas, ka pašas ziežas virsū, tās tās šimmerīgās. matētās mazāk pamanāmas un cietākas. kas mani apbēdināja? tas, ka toņiem nav nosaukumu 😦 man ļoti patīk lasīt nosaukumus dekoratīvajai kosmētikai, īpaši vēl atbilstoši asprātīgi-interesantus. pirmie, kas nāk prātā ir sex on the peach, red buttler, that’s what i mint. 

kopumā ar šo paleti esmu apmierināta, ar noturību arī. šodien izturēja trako sporta kluba nodarbību. protams, palīgā nāk acu ēnu bāze. esmu atstājusi novārtā MUA undress me too un visas pārējās paletes.

cena? 11,95$!!! tiesa gan, piegāde ir 12$, bet par visu kopā – bija tā vērts.

nākamo atrādīšu jums lūpukrāsu, kad saņemšos skaisti uzkrāsot sarkanas lūpas 😀

ko teiksiet par šo lētuci?

3 thoughts on “bh cosmetics

      1. tikai paleti, jā.
        klasesbiedrene, kas arī gribēja paleti, tikai daudz lielāku, piedāvāja pasūtīt kopā. :] sadalījām uz pusēm, un kopā par visu pirkumu maksāju tikai 12ls. :}

Leave a Reply

