NC gurķu krēms taukainai un kombinētai ādai

labs vakars!

nu tā, ir pagājusi viena diena un es JAU gribu rakstīt atsauksmi par šo kremu! Image

krems ir ļoti vieglas tekstūras, lai arī sastāvā ir glicerīns, tas ātri iesūcas ādā un tam ir viegla smarža. tas nav biezs, ar šo mazo piciņu pietiks, lai iesmērētu pus seju.

nav ilgi jāgaida, lai uz sejas klātu tonālo, bez tam, nekādu problēmu ar uzklāšanu nav, tie savā starpā ļoti labi ‘sadraudzējas’.

un tagad es jums rādīšu savu īsto seju. pirmo reizi blogā un rādīšu nogurušo pēc-darba seju. 😀 piepūderēta tā ir tikai 7:30 no rīta, visas dienas garumā tam neatradu laika un tāpēc arī lieliski varu jums atrādīt, ka mana seja tik ļoti nemaz nespīd! Image

parasti mana seja pēc 4 stundām ir riktīgs pankūciņš, bet šodien ik pa laikam paskatījos spogulī un priecājos! šis efekts priekš manis tiešām ir labs! es produktam dodu 10 balles! esmu pilnīgi apmierināta ar efektu, smaržu, konsistenci un vēl jo vairāk – cenu! 55 santīmi!

un vēl tā, starp citu, parādīšu kā uz maniem treknajiem plakstiņiem turas MUA ēnas, izmantojot make up factory bāzi.

Image

grimms man ikdienā ir tāds pa lielam – nekāds, bet es ēnas lietoju reti, izmantoju dabīgākos toņus un tikai nedaudz ieēnoju acis. bet var redzēt, ka nekur nekas krociņās nav sagājis.

tas, pa lielam, arī viss.

ko jūs izmantojiet pret spīdošām sejām?

4 thoughts on “NC gurķu krēms taukainai un kombinētai ādai

  1. Nu jau vairāk kā nedēļa pagājusi kopš Tava raksta. Gribēju zināt vai vēl joprojām par krēmu esi sajūsmā? Nav parādījušies kādi nepatīkami blakus efekti? Poras neaizsprosto?
    Es nevaru atrast sev nevienu efektīvu matējošu krēmu, liec ko gribi, seja tik un tā spīd.

    1. laikam jau vairs neliekas tik wow, mana seja pēc kādam 4 h atkal spīd. arī nezinu, ko lai dara. lasīju, ka bioderma nemaz nav tik iedarbīga, bet tomēr gribas arī to pamēģināt – a ja nu? tu esi mēģinājusi?

Leave a Reply

