maxfactor glossfinity

helloo!

vakar iegāju drogās un neskatoties uz to, ka ir pirmsalgas laiks, kad naudas gandrīz nav, nenoturējos un nopirku dažas lietas, starp tām trāpījās arī šī skaistule

Image

vispār, lillā nebūt nav mana mīļākā krāsa, bet šī uzreiz uzrunāja. tonis 130 lilac lace, tagad bija uz atlaidēm par 3 ar kaut ko no 4,99.

Image

rakstīts, ka turās līdz pat 7 dienām, bet tad jau redzēs, jo man tiklīdz mazliet nolūp, ņemu nost. lai gan man ir arī lielisks topcoat no inglot, par ko es notreikti arī kaut kad drīzumā uztaisīšu rakstu. un kā bāzi es lietoju VelvetMimosa izslavēto nail envy, jo nagi palika neizturami lūztoši un nenormāli slāņojās.

bet vispār man ne īpaši patīk taisīt nagulaku ierakstus, jo es nemāku skaisti nolakot nagus 😀 tas ir viens no maniem ‘beauty things i suck at’. šoreiz sanāca glīti, jo bija svētdienas vakars, kad laiks ķimerēties ar nagiem.

kas jums šobrīd uz nagiem? un vai patīk maxfactor nagu lakas?

xo, aļa.

Leave a Reply

