vasaras favorīti

Image

labvakar, dāmas!

šovakar izdomāju uztaisīt nevis jūlija favorītu postu, bet gan vasaras. jūlijs jau arī nedaudz nokavēts 🙂

vasarā mēs esam dabīgi skaistas, mums daudz nevajag, āda ir iedegusi brūna, sejas tonis izlīdzinās no visiem dārza labumiem – ogām un augļiem. negribas neko smagu, gribas justies un izskatīties pēc iespējas dabiskāk.

tad nu vasarā es nevaru iztikt bez zaļā biodermas micelārā ūdens. rudenī es to arī izmantoju, tikai sarkano. iet tas man ilgi, mēnešus 2-3. man ir kombinēta sejas āda, kas vairāk taukojas tieši vasarā, kas ir saprotams. tamdēļ es no rīta seju vienmēr notīru ar šo ūdeni.

vakarā, kad seja ir nomazgāta, tai gribas atsvaidzinājumu un to man lieliski nodrošina stendera rožūdens. iesaku! labi smaržo, viegls, labs sastāvs, labi smaržo.

mans jaunais favorīts ir arī nivea dušas ķermeņa losjons. lietoju pēc katras dušošanās, tas lieliski mitrina, neatstāj nekādu lipīgu kārtiņu, vienīgais nav diez ko ekonomisks, bet uz to var pievērt acis, ņemot vērā cik ļoti labi tas strādā.

mans mīļākais sejas tonējošais produkts noteikti vienmēr paliks madaras sunflower fluīds. to lietoju arī visu cauru gadu, bet vasarai lielisks!

acu ēnas es krāsoju maz, spīdumus nemīlu un ikdienā ik pa laikam uztaisu pavisam dabīgu grimmu no mua paletes undress me too. tajā es vispār neesmu necik vīlusies, tā turās lieliski, ja lieku to uz bāzes, līdz pat vakaram nesakrājas krociņās. izmantoju pa lielam tikai 1. un 5. toni.

nedaudz dzīvības vaigiem – catrice vaigu sārtums tonī love&peach. tā bija mīlestība no pirmā acu uzmetiena. lietoju gandrīz katru dienu, esmu atstājusi novārtā bronzerus. šis ir matēts, ja gribu spīdumu, lietoju uz vaigu kauliem ‘hailaiteri’.

un visbeidzot – šo vasaru nespēju iztēloties bez spilgtas lūpukrāsas. ja kādreiz lūpukrāsas gandrīz nelietoju, tad tagad reti kuru dienu uz manām lūpām gozēsies tikai bezkrāsains lūpu balzams. par konkrētajiem toņiem-mīluļiem un vispār savu mīlu pret lūpukrāsām, pastāstīšu kādā no nākamajiem postiem.

un tagad gribu padalīties ar jums ar savu atradumu e-bay, korejiešu dekoratīvo kosmētiku. biju lasījusi daudz labu atsauksmju un tad izdomāju pati pamēģināt. te būs skropstu tuša:

Image

tony molly cats wink 3go mascara. super-cute iepakojums, šomēnes pasūtīšu arī lūpukrāsu.

daba mani nav apveltījusi ar garām vai biezām vai atliektām skropstām. viss, kas man ir, ir šis:

Image

šī skropstu tuša dod tik ļoti dabīgu vieglu efektu. pagarina, atdala skropstas, man nepatīk, kad ikdienā ir tas pārlieku smagais variants. to atstāsim ballītēm. bet ikdienā mani ļoti apmierina šis variants:

Image

nav slikti, vai ne?

tas laikam arī viss, ar ko gribēju šodien padalīties. gaidīšu jūsu komentārus, ieteikumus, kritiku. un ļoti atvainojos par bilžu kvalitāti, visas bildes bildēju ar telefonu, jo man nav normālas kameras, bet ceru, ka drīz iegādāšos. tāpēc arī nevaru jums jēdzīgi parādīt krāsas.

Leave a Reply

