Make Up Factory – petrol green acu zīmulis

labrīt!
šorīt krāsoju skaisto zīmuli un sapratu, ka jums tas jāredz!

zimulis

tieši tik skaists viņš ir. ar skaistu mirdzumu, mīksts, labi klājās. protams, ir mīnuss. tas ļoti ātri nospiežas uz mana treknā plakstiņa. tāpēc es mēģināju cīnīties pret to, uzklājot uz plakstiņa bāzi, tad pamatīgi to noklāju ar miesaskrāsas matētu ēnu. mazliet palīdz, zīmulis ilgāk nenospiežas 😀 bet varbūt kāda no jums zina, kā ar šo problēmu cīnīties?

te būs zīmulis uz acs:

acs

atvainojos, bildēju ar telefonu, šis ir mākslīgā apgaismojumā, tāpēc tā kvalitāte tāda.

acs2

un dienas gaismā es nevaru nesažmiegt aci 😀 bet galvenais jau, lai saprotat krāsu un cik skaisti izskatās ar brūnām acīm.

ko jūs domājiet par krāsainiem acu zīmuļiem un vai pašas krāsojiet? zinu, ka VelvetMimosa fantastiski izskatās zils laineris. man laikam nebūs 😀

5 thoughts on “Make Up Factory – petrol green acu zīmulis

  1. Tev ļoti piestāv šī krāsiņa. 🙂
    Man tieši tādas pašas brūnas acis, bet liekas, ka man nu nepiestāv un viss tie krāsainie zīmuļi… Lietoju melnus, brūnus un zelta 🙂 Ir daudzi krāsainie, bet tie tā arī stāv nelietoti…

Leave a Reply

